1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dat is geen campen, dat is juist tactisch...

    campen is op een plekje zitten waar niemand het verwacht, en wachten tot iemand voor je crosshair komt lopen...

    het leunen zorgt ervoor dat je zo goed mogelijk het veld om het hoekje kan zien, terwijl je je eigen lichaam zoveel mogelijk achter het muurtje houdt, en dus moeilijker te raken voor de tegenstander...

    en idd... ze moeten de glitches maar fixen :D
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    kvind het zo irritant dat als je soms bij iemand raak schiet dat hun niet dood gaan ook al schiet je er 2 magazijnen op af
     
  3. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekend dat je gewoon krom schiet :p.
     
  4. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad, als je gewoon op borst of hoofd schiet gaat hij meestal wel snel dood.
     
  5. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt waarschijnlijk gewoon bij het leunen:p (de glitches dus)
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het helemaal niet meer leuk met die leun glitch... En de stats liggen er meestal uit. Ik hoop dat ze dit snel oplossen, en dat ze hetnu een keer goed doen.
     
  7. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, gewoon ff niet garage, city street large en warehouse spelen en dan merk je er niks van!;) neem nu presidio, als de tegenstanders niet campen en gewoon rushen, dan is dit gewoon een lekker snelle map zonder glitches...en de stats vin ik wel goed werken nu (sta nu zelf gem. 300ste ofzo:D , ratio 2.82)
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat ik garage en warehouse nou net even de twee leukste maps vinden :mad:
     
  9. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    effe 2 vraagjes:
    Wat is nou lag?
    En kan ik me username van me live-account veranderen.
    Dit spel ruled als een gek op live :d
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    lag=een reeks slechte verbindingen (uploads) naar de server toe. er kunnen op een server goeie en slechte verbindingen zitten. zolang de server deze verbindingen kan trekken door middel van de vereiste bandbreedte is er geen/heel weinig lag. als de upload van de server/host te klein word krijgt de game lag. de informatie die de xbox van een bepaalde user via zijn connectie naar de server zend is te traag en veroorzaakt een algemene storing enkel voor de users op de server. dus niet voor de host! enkel in games als wolfenstein en top spin,... kan de host ook lag vermoeden. door deze storingen (heen en weer springen, je kunt blijven schieten, je kunt dus alles doen dat niet normaal is) kan connectieverlies onstaan.
    hoop dat je nu iets meer weet. Let op! zelf weet ik niet zoveel van upload/downloads en al de rest. dus als je foutjes ontdekt, verbeter ze dan

    en je officiele gamertag veranderen kan enkel als je door Microsoft bent toegelaten om dat te doen. heb gehoord van mensen die dat konden omdat hun gamertag tegen de regels van het gamertag-'reglement' van Microsoft inging. (racistisch woordgebruik dus...)
    je kunt natuurlijk tot maximaal 8 gamertag hebben, dmv die trials dus. ook heb je in je dashboard de mogelijkheid je gamertag terugtekrijgen als je die per ongeluk hebt gedeleted (dmv je persoonlijke informatie opnieuw in te geven)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  11. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx
     
  12. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet goed worden in rainbow six zonder te campen want het is gewoon een campspel, daarom vind ik er ook niks aan :{
     
  13. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vaag probleem:
    ALs ik begin met live heb ik me speed op 3 sterren, maar een uurtje later word het maar 1 ster en krijg ik die lag onzin.
    Redelijk irritant, iemand die weet wat dat is?
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met de granate launcher een granaat in hun hol schieten.. wel snel doen natuurlijk.. anders heb je er een gat bij....
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar 9 van de 10 keer staan die niet aan. En als die aanstaan word het gelijk rushen en alles.
     
  16. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een granaat erlangs gooien of er gewoon omheen lopen. En als dat zelfs niet kan (zoals bij garage) dan zal je zelf ook maar moeten campen.:+
     
  17. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is zeker en vast geen camp spel hoor...in counterstrike zitten zelf meer campers. speel gewoon ff op heel bekende servers en dan zit je goed, maar niet op noobservers
     
  18. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat noobs juist in het wilde weg rondrennen en ervaren spelers campen, maar dat zal wel aan mij liggen dan :confused:
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als er word gecampt dan naai ik hem gelijk
    is saai en slaat gewoon nergens op
    als je n man bent loop je gewoon
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    maar het wordt nogal snel campen genoemd hoor...

    als je iemand aan ziet komen lopen, wacht je natuurlijk even, en je rent er niet als een dolleman (dolleman 8) ) op af, want dan weet je zeker dat je geen kill hebt...

    en dan ist gelijk al campen :{
     

Deel Deze Pagina