Zo, ik heb het spel ook sinds gisteren. Erg na wennen na CS hoor! Dat mikken is echt poep. Maareh, werkt dat co-op een beetje goed? Geen last van lag en dergelijke?
Nee, helemaal niet. Bijna iedereen kan wel 4 man hosten en er zijn zat met een snelle verbinding. Missie met zn allen is erg leuk en verslavend. Hey Royal, wist niet dat jij hier ook zat, maar die glithc konden ze toch alleen oplossen door het level opnieuw te maken?
ligt het nou aan mij of zitten mensen stiekem apart in lobbies naar glitches te zoeken. vrienden zeggen dat ze nog glitches hebben gevonden en mensen op XMCC praten erover. iemand dit al opgevallen?
Ik speel het sinds gister online, maar voorlopig blijft het moeilijk hoor, maar soms blijf ik wel staan, ik heb hoop dat het steeds beter gaat, ik heb (nog) geen headset, die komt morgen binnen als het goed is! Heb 'm namelijk over gekocht van Donnerhal. Wie wil spelen: Overjoyed
Cool man, normaal probeer ik ze altijd na te tekenen. Waar heb je niet vandaan? edit/ Heb het al gevonden, jammer dat ze niet alle maps hebben en ze niet allemaal zo mooi zijn als die van presidio.
Ja maar als je clanleader bent (zoals ik) is het altijd handig om daarmee tacktiek te bespreken met je members. Weet iemand trouwens met welk progamma hij dit gemaakt heeft of met welk progamma het ook kan? dan ga ik zo ook ff aan de slag
Moet je even naar www.rainbowsix3.com gaan en daar naar het officiele forum, daar is een thread van de mapmaker.....
hoe heet die thread? hier een link naar het officieele forum:http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=424105901
http://www.thegng.org/forums/showthread.php?threadid=7626 Presidio is wel het mooist en het duidelijkste.
net eens voor de eerste keer 's op live gespeelt had het al een paar keer eerder gedaan maar het boeide me nog niet zo maar nu vind ik het wel vet soms wil ik er ook gewoon op los knallen maar dan vergeet ik dat het een tactical shooter is
Rainbow Six is online minder tactisch dan het lijkt hoor, Iedereen schiet gewoon op alles wat beweegt......maar het is wel een super spel.....
Het trekt me echt niet. Ik heb het spel nu ongeveer 2 weken en ik heb het iets van 4 uurtjes gespeeld. Toch steeds die PGR2 disc erin
Ik heb het zo langzamerhand ook wel gehad met RS3. Al dat sneaky gedoe, en altijd maar weer diezelfde shoot-outs op dezelfde plekken. Ik vind het gewoon niet leuk meer, dus nu moet ik wachten op Unreal II .