1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan ga ik zo ff downloaden,
    en dan gaan we ff team survivallen
    [offtopic] Jij hebt school doed ! [/ontopic]
     
  2. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    ga ik ook maar even downen
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En deze 2 maps zijn allebei bagger ! :{ En waarom kan ik niemand uit mijn friendlist meer joinen, en zij mij niet meer :confused: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'had laatst zo'n vraag gesteld over dat ik geen friends kan joinen .... Maar op die thread is heel leuk een slot gedaan :mad: Maar mijn probleem is nog niet verholpen.

    Heeft iemand enig idee waarom ik geen friends kan joinen bij deze game >>> Ik kirjg 16, 15, ..., Connection failed. Heel soms doet ie het wel, maar dat is bijna nooit.
    Als iemand hier ook "ervaring" mee heeft, wat heb je eraan gedaan/wat doe je eraan ?

    En laat Fardo nou niet aleen een link geven, omdaarna het probleem als opgelost te beschouwen A.U.B.

    EDIT: Wat ik zelf denk is dat het aan de server ligt want, vanavond had ik zelf een server met een paar friends (helemaal geen lags of problemen het gejoin, toen besloten we om naar iemand toe te gaan en toen kon ik niemand meer joinen :{
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gebeurd wel vaker, maar meestal toch niet. Aan het begin is het wel irritant, als er bijv. maar 3 mensen uit je friendslist rbs3 spelen, en hij het bij deze allemaal niet doet. Maar hoe verder je komt, hoe meer mensen er online zijn in rbs3, waardoor je meestal wel een server kan joinen. Maar het blijft irritant.

    [je kon btw gisteren wel bij mij joinen]
     
  6. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net levels lopen dl-en maar ik weet niet hoe je die nieuwe levels speelt of zijn het gewoon verbeterde levels
    dank ja
     
  7. gerjan

    gerjan Guest

    Via xbox live bedoel je? Zou je gewoon moeten kunnen kiezen, als je home made levels hebt gedownload moet je het ff op forums.xbox-scene.com vragen.
     
  8. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er nog niets van
    als ik via xboxlive levels download van singleplayer, dan weet ik niet hoe ik die moet spelen!!!
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn geen singleplayer levels te donwloaden, alleen mulitplayer maps.

    home made levels?
     
  10. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je niet Scharins?

    Hiervan zijn 2 versies van; in de ene zit een mega glitch en dat is in die andere eruitgehaald. Daarom kan je ze nog wel allebei spelen.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet wel zeggen dat ik hoe UbiSoft omgaat met Rainbow en Xbox Live prijzenswaardig vind. Vooral op het gebied van Donwloadable content krijgen ze een pluim van mij. Zoveel levels al, en nog is de koek niet op: volgende week weer een. _O_
     
  12. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Serieus? Weer een?? _O_

    Ps. waar heb je het gelezen dan?? :cool:
     
  13. ferrari4ever80

    ferrari4ever80 Ferrari Fer @Topspin

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt de trainyard aan.

    Helemaal vind ik het leuk dat ubisift voor trainyard en parkade geluisterd heeft naar de wensen van de fans.

    Dikke vinger naar microsoft, is het nou echt zo moeilijk een paar autos toe te voegen????
     
  14. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Trainyard is nu beschikbaar........................ff checken of het wat is.
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem net even gespeeld. Mijn eerste indrukken zijn positief. Level is lekker ruim in opzet, en je hebt genoeg plekjes waar je kunt schuilen.
     
  16. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft, hadden ze Trainyard beter Campyard kunnen noemen.
     
  17. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik vind het zeker wel een mooie map. Lekker veel licht maar er zijn wel teveel camp-faciliteiten.
     
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind Trainyard de beste Dowloadable map tot nu toe........ gisteravond urenlang 'getrainyard'....... wel veel camp spotjes, maar als je goed bent heb je daar geen last van :+ :D
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst plattegronden van bijna alle rb6 maps, alleen ben ze nu kwijt en kan ze niet meer vinden. Weet iemand meschien waar ik ze wel kan vinden?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Reken er maar op dat deze maps al lang klaar lagen, en express niet toegevoegd aan het spel zijn.. maar ja boeiend.

    @ headcollector, ik ben dus ErroX NL :+
     

Deel Deze Pagina