1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: Bij de InterToys is hij nu 29,99. Zit daar de head-set bij. Nee zeker
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Neen.
     
  3. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kun je toch zien? Als het een extra dikke verpakking is dan zit er een headset bij, en bij een gewoon normale verpakking niet
     
  4. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke kan ik beter kopen voor de beste singleplayer ervaring (heb geen xbox live):

    Black Arrow
    Originele + Headset

    bedankt
     
  5. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hm, maakt volgens mij niet zo veel uit. volgens mijn heeft rainbow six 2 missie's meer dan black arrow. verder is het bijna hetzelfde.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die voice commands zijn niet heel boeiend, voor de rest heeft black arrow ook een offline multiplayer (2 plater coop) en een lone rush mode.
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok bedankt
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    eey weet dr iemand waar ik aan de Rainbow Six 3 soundtrack kan kome?? (mp:cool:
    ik heb me te pleuris gezogt...mar niet gevonde :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  9. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat er op de rainbowsix 3 website een link naar een site waar je die kan kopen.
    Ik heb hem wel ergens gezien,google zeker ook al geprobeerd?
     
  10. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook rainbowsix 3 spelen maar hij zegt iedere keer na een tijdje bezig te zijn met het downloaden van de update dat xboxlive update not found please try again later. dit is trouwens ook zo met splintercell 2. dus zou het aan ubisoft ligge ofzo??? want ik moest dit ook doen met me andere xboxlive spellen maar daar hoefde ik maar een half minutje te wachten voor het updaten toen deed ie het gelijk. heb het nu al 3 keer geprobeert. iedere dag een keer.
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    Dat heb ik ook! het schijnt trouwens wel een grote update te zijn, maar toch.

    Mechassault update wel goed:p
     
  12. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net weer rainbowsix geprobeert en hij deed het nu wel :p dus moet je ook maar ff proberen dan
     
  13. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    De "gewone" RB6 echt veel gespeeld online :eek: woei dat oOnt :D zit er toch over te denken om RB6:BA ook te kopen :D
     
  14. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel rainbow6 ook echt keiveel en lang online heb BA ook maar die speel ik nog niet zoveel.
    Het enige wat ik er jammer aan vind is dat als je een beetje hoge elo hebt je vrij vaak gekickt word ( volgens mij denken ze dan dat je iedereen die je kan neerknallen ook echt neerknalt en er niks voor hun overblijft ofzo)
     

Deel Deze Pagina