Dat kun je toch zien? Als het een extra dikke verpakking is dan zit er een headset bij, en bij een gewoon normale verpakking niet
Welke kan ik beter kopen voor de beste singleplayer ervaring (heb geen xbox live): Black Arrow Originele + Headset bedankt
hm, maakt volgens mij niet zo veel uit. volgens mijn heeft rainbow six 2 missie's meer dan black arrow. verder is het bijna hetzelfde.
Die voice commands zijn niet heel boeiend, voor de rest heeft black arrow ook een offline multiplayer (2 plater coop) en een lone rush mode.
eey weet dr iemand waar ik aan de Rainbow Six 3 soundtrack kan kome?? (mp ik heb me te pleuris gezogt...mar niet gevonde
volgens mij staat er op de rainbowsix 3 website een link naar een site waar je die kan kopen. Ik heb hem wel ergens gezien,google zeker ook al geprobeerd?
ik wil ook rainbowsix 3 spelen maar hij zegt iedere keer na een tijdje bezig te zijn met het downloaden van de update dat xboxlive update not found please try again later. dit is trouwens ook zo met splintercell 2. dus zou het aan ubisoft ligge ofzo??? want ik moest dit ook doen met me andere xboxlive spellen maar daar hoefde ik maar een half minutje te wachten voor het updaten toen deed ie het gelijk. heb het nu al 3 keer geprobeert. iedere dag een keer.
Dat heb ik ook! het schijnt trouwens wel een grote update te zijn, maar toch. Mechassault update wel goed
De "gewone" RB6 echt veel gespeeld online woei dat oOnt zit er toch over te denken om RB6:BA ook te kopen
Ik speel rainbow6 ook echt keiveel en lang online heb BA ook maar die speel ik nog niet zoveel. Het enige wat ik er jammer aan vind is dat als je een beetje hoge elo hebt je vrij vaak gekickt word ( volgens mij denken ze dan dat je iedereen die je kan neerknallen ook echt neerknalt en er niks voor hun overblijft ofzo)