1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six : 3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 5 nov 2003.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel owned best wel zwaar, moest wel wennen aan die klote controls, dat aimen zuigt best wel hard als je muis en keyboard gewend bent bij Raven Shield, maar beetje bij beetje gaat 't al een stuk beter, daarnaast is het best klote om te zien of je nou op je eigen team schiet of de vijand (bij team survival), vooral als het donker is is 't een beetje klote, verder is er nogal eens lag, hoop dat dit met de tijd minder zal worden... Ook kan je alcatraz volgens mij niet in team survival spelen wat bij raven shield wel kon, best wel bout want die licht effecten bij die ramen in die gevangenis zijn echt schitterend...

    Mja met een beetje oefenen zal 't zeker voor mij een toppertje worden, wel klote trouwens, al die games die nu ineens komen, ik heb crimson nog amper gespeeld en ben nu al bezig met rainbow six, wil top spin eigenlijk ook nog spelen, en heb laatst nog star wars kotor 2e hands gehaald, zit dus midden in 't verhaal... dilemma :+
     
  2. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook pas crimson skies gehaald en gister alweer rainbow six 3 en top spin. Top spin heb ik nog helemaal niet aangeraakt, ben eigenlijk alleen nog maar bezig met rainbow six.. Idd een btje jammer dat ze zo vlak na elkaar uitkomen; maja, niks aan te doen he :).
     
  3. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kvinnet ook zeker een top game ,alleen spijtig van al die lamers met hun grenade launchers :mad:
     
  4. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met the fish een heleboel andere Nederlanders in een server gezeten, en het is vet om met een team samen te spelen. Ik ben vanavopnd weer op live te vinden. It's good to play together.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    heey koel kvoeg je wel toe en dan doe ik wel mee :) kheb wat oefening nodig :)
     
  6. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen ook live en zal dan ook een paar namen toevoegen, en als jullie mij ook ff willen toevoegen zou dat helemaal top zijn.
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanavond weer de hele avond gespeeld met Martine, Toxic Timmie, Vysio en nog een paar gasten, maar hoe langer je deze game speelt hoe beter die word, echt een topgame!

    Weet je wat wel verrot is, ik word er nerveus van dat iemand je van achter kan neerschieten, dan schrik ik me altijd de pleuris, met de pc kon je met de muis nog ff snel achterom kijken, maar nu doe je dat niet zo snel omdat omdraaien wel een aantal seconde duurt die fataal kunnen zijn... Maarja, oefening baart kunst :+
     
  8. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wie zin heeft mag me toevoegen. Ben redelijk vaak online te vinden en heb soms moeite om de server snel vol te krijgen met Nederlanders. Vanavond gaat de 10/12-mans server rond 19:00 uur de lucht in. Wie zin heeft om te spelen: voeg me toe aan je FL en join!

    Rules:

    - No Grenade Launchers
    - Team Killer Penalty: YES
    - Friendly Fire: YES

    Verder kan en mag alles, ik heb alleen liever niet dat mensen de .50cal gebruiken. Zijn er mensen die hierover klagen dan verzoek ik iedereen één keer vriendelijk om een ander wapen te kiezen. Besluit je hieraan geen gehoor te geven, dan kick ik je er zonder pardon uit. Als jij met dat schijtwapen aan je kills wilt komen, prima, maar doe het dan op een andere server.
     
  9. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met een team speelt kan je met zijn vieren alle kanten in de gaten houden dan hoef je je (als alles goed gaat) geen zorgen te maken over wat er achter je gebeurd......
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik voeg zo een paar namen uit deze thread toe, als jullie willen mag je mij ook op je FL zetten.
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet waar je de dedicated server kan vinden van UBI SOFT??
     
  12. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon zoeken bij dedicated servers.

    Ik vind het zelf wel rot dat ik vaak last heb van lag.
    Heb ADSL Comfort en daarmee zou ik eigenlijk toch geen last moeten hebben.
    Daarom moet ik altijd eerst een half uur zoeke naar een goede server met maar een maximum van 8 spelers.

    Zijn er ook andere mensen die ongeveer dezelfde verbinding hebben die last hebben van lag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  13. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 keer last gehad van lag, maar dat was zo weer weg. Er werd namelijk iemand uit de server gekickt, en toen was alles weer normaal. Wel vervelend vind ik een lui die alleen maar op 1 plaats blijven zitten. Dan sluiten ze zich bijvoorbeeld op in een wc met de deur dicht en richten ze op de deur. Op die manier gaat de lol er snel vanaf.
     
  14. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een handgranaat naar binnen gooien... }:]
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het schijt van al die mensen met hun .50 cal en grenade launcher :mad:
     
  16. bat70

    bat70 Ja 'tuurlijk !!

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag nacht super veel last van Lag gehad ,
    viel niet mee te spelen . zondag had ik geen problemen , maar als ik kijk naar de andere players dan hebben de meeste 3 sterren bij hun speed staan en ik maar 2 , terwijl ik toch een
    breedband verbinding van Chello heb .
    Anyway , lijkt me ook leuk om eens met wat Nederlanders te spelen , ik zal ook wat namen op mijn friendslist zetten , als jullie
    willen voeg mij ook maar toe , ik ben niet zo supergoed , maar alles om de fun he ! Ik gebruik trouwens meestal de M16 op
    live , bevalt mij het best en een uzi als 2e wapen .
    Oh ja SUPER GOEDE GAME !!!!!
     
  17. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aimen in dit spel maar errug vaag hoor. Soms weet je gewoon zeker dat je iemand al 10 keer in z'n kont hebt geschoten maar dan zit 'ie nogsteeds vrolijk in hetzelfde hoekje; erg frustrerend soms. Voor de rest: TOP SPEL.

    EDIT: Dat aimen valt trouwens wel aardig mee. Maar soms heb ik echt een paar potjes dat ik gewoon niemand raak terwijl ik zeker weet dat 'ie midden in m'n vizier zat terwijl ik schoot (en hij ergens stil zat/stond). Maargoed, zal wel door de extreme recoil komen..
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel cool vanavond klein uurtje met wat gasten van dit forum wezen knallen op de microsoft server met z'n 16-nen, ckr vet.
     
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe was wel ff vet ja :) we should do that again :)
     
  20. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik check jullie morgen wel weer ff!!!
     

Deel Deze Pagina