Zijn jullie er vannacht ook ?? Ik ben nl. aan het werken nu en pas om een uur of 12 thuis . Anyway gisterenacht wel een paar leuke potjes in teams gespeeld met een paar Engelsen en Schotten , was wel lachen , als je maar een beetje samenwerkt .
Ja royal kan wel had het spel net hoorde allemaal nederlanders maar was een beetje in de war, had nog geen singe playrer gedaan ga nu weer ff op live ook al bak ik er niks van weetnou in ieder geval de controls
Net ff Terrorist Hunt gedaan met een paar Nederlanders. Dat is zeker heel cool. En ook een paar minuutjes gewoon Survival gedaan, maar dat is dan geen reet aan. Iedereen zit daar te campen.
wat moet je eigenlijk doen in terrorist hunt? ik heb eigenlijk alleen nog maar mission ,survival en team survival gespeeld
In Terrorist Hunt kan je dezelfde maps kiezen als bij Mission. Alleen staan de terroristen op een andere plek dit keer, zijn er meer terroristen en heb je maar één objective, namelijk "Kill all terrorists" Dus geen hostages of bomb defusing in Terrorist Hunt. Ik vind Mission toch leuker omdat je een echt doel hebt en er wat minder terroristen zijn. Hunt is meer Quake style iedereen kapot schieten, beetje afgezaagd
Zijn er hier al Groepen gemaakt dat we een keer online kunnen. Voeg mij maar toe aan je Lijst of geef effe een gil dan vog ik jou toe
Ik heb hem ook vanaf de release date... Ik had hem gepre-ordert bij Gcshop. Ik vind die game echt geweldig... Over Live wordt het ook echt veel gespeeld
Ik hoor jullie klagen over Lag. ik ben van plan Rainbow six:3 te halen,maar ik heb een hekel aan LAG ik heb het Multikabel ( voorheen quicknet) Power abbo ( 128 up ) (1mb down) is dit genoeg om een game te joinen? hosten doe ik toch nooit...
Ja, natuurlijk is het genoeg om een game te joinen. De lag hangt niet alleen van jou connectie af, maar vooral van de connectie van de host, ervan uitgaande dat iedereen breedband heeft.
op de xservers en ubiservers heb ik haats nooit lag. er is ook zoon gast sinux en die heeft altijd een server voor 12 man (niet dedicated!) en daar is ook nooit lag: )
worden die missies die je inline haalt ook gesaved of moet je het alsnog alleen spelen om het uit te spelen?
Dan moet je toch 's beter naar 't geluid van een gun luisteren, en hoe het kwam dat als ik je 1 keer raakte dat je dood was, ik hoef met me m16 maar 1 kogel tussen je wenkbrauwen te pompen en je ligt... (misschien 2)