Denk dat die game gewoon af is, maar dat ze bang zijn voor concurrentie van hun eigen games (BiA en SC:CT).......stel de game 2 maanden uit en je hebt wat meer euro's.
Nou, qua verkoop zou dat idd wel kunnen. Maar lijkt me een zwak argument, want die Releases van al die Games waren allang bekend en hun hebben het zelf zo geplanned.
Ja, das ook wel weer zo. Als ze heb uitgesteld hebben, vind ik dat ze er ook een goed Argument bij moeten geven..:{
mee eens, als ze egt een goed argument hebben (forse verbetering ai bvb) dan vind ik het alleen maar goed, want het gaat dus om het resultaat he
Als ze niet grote verbeteringen maken is het wel verneukt dat ze 'm uitstellen. Maar anders vind ik het wel oke. Kan inderdaad liggen aan de verkoop, dat ze gewoon niet concurrentie van zichzelf willen.
Als je ziet hoeveel shooters er onlangs uitgekomen zijn is het een wijs besluit van Ubi om die game te vertragen. Denk aan Snowblind, Star Wars RC, Mercenaries, Brothers in Arms. Bovendien komt de 31e Splinter Cell uit en voor vele gamers zal het de afweging zin: Splinter Cell of Rainbow Six 4. Als Ubi Rainbow Six 4 nu released, schieten ze zichzelf in de voet door omzet mis te lopen
de rainbow six lockdown site is geupdate. k keek ff bij de wapens,en als dat ze zijn ben k erg teleurgesteld. ik tel 22 wapens,waarbij hele domme die niemand toch zal gebruiken. maar de equipment is wel vernieuwt,met : flashbang-mine,motion sensor,surveillance POA. owjah rb6 site
Ja, ik vind de wapens echt zo vern*ukd man. Lijken net CS Wapens ofzo. @ Black Venom NL: Kom je vanaaf op MotoGP Online Demo ?
ja iz CoO gista ging k met mense uit me clan spelen,dus je kon niet joine. vanaaf vraag k wel of ze 1 slot open laten oke
Morgen ZOU Rainbow uitkomen Ik heb van iemand gehoord (het staat in zijn naam op msn) Lockdown release 1-6-2005 ... klopt dit ??