Ja, zeker doen ! Ik zou black arrow voor geen goud weggedaan hebben. (Slijm slijm ) Nee maar serieus..hij is echt helemaal te gek op live, er zijn nog heel veel nederlanders die hem doen. Voeg mij maar toe: Feodor. Succes.
Ik wil Rainbowsix 3 ook niet voor een goud weg geven, op Xbc is het ook wel leuk met allemaal nederlanders.
Precies, dit is gewoon een voortreffelijke online game. Hopen dat het bij Rainbowsix 4 ook het geval wordt.
(wat de maker van dit topic nodig heeft is > Close Combat : First to Fight ) Maar is lockdown nou uit of niet, want free record shop heeft em al in de voorraad liggen. Klaar om in de schappen te zetten. (Zei iemand die daar werkt)
Hmm..hij is nog niet uit, en dat zal nog wel ff op zich blijven wachten. Maar volgens mij zit er een steekje bij je los...:{ Er werd net nog gezegd dat hij uitgesteld is en jij beweert dat ze hem nu al binnen hebben..:{
Hoorde van iemand op live die bevriend was met eigenaar van gcshop dat die weer is uitgesteld en een launch moet worden bij xbox 360 ?
Als dat zo is hoop ik eigenlijk dat ze de hele game gecanceld hebben en compleet iets nieuws gaan maken op een vernieuwde engine.
Dat lijkt me sterk, want ze waren al aardig ver met het spel en het nu opeens naar xbox360 over te zetten kost volgens mij heel veel tijd.