Rainbow Six:Black Arrow Hele bijzondere nieuwe map voor Black Arrow vandaag gedownload! (De Lockdown bootcamp!) Mooie promotie stunt voor Lockdown. Dit mag door xbox wel vaker worden gedaan om je alvast lekker lekker te maken! Leuke sniper posities en veel deuren waar je door heen kijken, maar niet zomaar even door heen schieten...
nu t tog even over Black Arrow gaat kan ik die spelen via live op de xbox360 (weekend dan he) nu heb ik geen live (geen cc...) en heb ik dus niet zo veel lol aan BA, maar als je met de xbox360 dat spel nog wel online kan doen...dan doe ik deze zeker niet weg
Waarschijnlijk niet, ligt eraan of de xbox 360 nou wel of niet backwards compitable is, maar dat weet ik dus niet.
hmm...dan zal ik ero p moeten wachten he. ontopic: ik heb wel hoge verwachtingen van deze rb6... Lockdown lijkt me egt cool worden
Hij is wel uitgesteld, en niet een beetje ook. Tot 2006 zelfs. Ik heb hem meteen geannuleerd, waarom nog op de xbox(1) spelen als je thuis een 360 hebt staan?
Ehh de game moet nog geproduceerd worden... Grappig dat FRS m al heeft, terwijl het mijn werk is om te weten wanneer de game uit komt. OFFICIELE RELEASE DATUM: 8 SEPTEMBER Edit: Ik heb geen informatie of hij op de 360 komt. Voorlopig zou ik er niet van uit gaan.
Ach, dan kan ik hem alsnog kopen ooit. Maar waarom nu weer september, terwijl het eerst september en toen weer 2006 werd? Beetje slordig, of ligt dat gewoon aan sites als tothegame.com
En als ik je nou zeg dat het niet zo is? Volgens mij ben ik iets beter geinformeerd dan jij dat bent. Hij is nog niet klaar! 8 september ligt ie in de winkel! De tijd die we nu hebben met het uitstel, wordt gebruikt om de game flink op te poetsen en te verbeteren. typo...
Op www.play.com is hij al onder de 30 euro. Btw, waarom geeft tothegame dan q1 2006 aan? edit:/ http://www.play.com/play247.asp?pa=rts&page=title&r=XBOX&title=181553
Tsja, weet ik het... Ik werk voor Ubisoft en niet voor tothegame. Ik heb het wel eens meer verteld, maar veel retailers updaten niet dagelijks hun release data. En die data verschuiven geregeld. Kan me wel iets bij voorstellen als je 500 nog uit te komen producten hebt staan in je Dbase. Toch zouden ze het wel moeten doen, want Ubisoft communiceert altijd zijn release data wekelijks!