ff offtopic alhoewel wel over rainbow six rainbow six 3 black arrow lagt zo veel op live hoe komt dat?
Rainbowsix heb je vrij weinig lag alleen als je eenmaal lag hebt is het met deze game echt super irritant, omdat je met 1 schot dood kan zijn.
Beetje off-topic, maar zijn er nog wel voldoende spelers online?? Wellicht dat ik hem dan weer aanschaf. Mis het toch wel.
Nou als jij bij ubisoft werkt, zou ik toch eens gaan kijken waar die lek is ... Nu weet ik toevalligerwijs niet hoe nieuwsgroepen en het zooitje wat er bij komt kijken werkt (Nee, das geen smoesje) ... Maar ik heb dat spel al gespeelt zien worden door iemand die ik van Xboxconnect ken. Zelf vermaak ik me voorlopig prima met Close Combat, maar ik kijk dan met smart uit naar 8 september Want ik wil em snel spelen
Er zijn nog heel veel mensen die hem spelen (veel Nederlanders) maar vaak zijn het toch wel de DIE-hards en bij Amerika begint Rainbow erg populair bij de vrouwen te worden
lol ik denk dat jij het over rainbowsix 3: black arrow hebt, als je het toch over lockdown hebt zou ik graag weten waar jij hem vandaan hebt
Over een week in de september uitgave van OXM een Live speelbare demo van Lockdown deze demo schijnt je stats te behouden zie: http://www.rainbowsixgame.com/uk/newspost.php?id=11779
Heb hem gespeeld. Om te leanen moet je d-pad links/rechts inhouden. Dus geen leanwalken en slowwalken meer mogelijk. Drop-Glitchen en Shadow-Glitchen kan ook niet meer, want je kan niet meer bunnyhoppen/bouncen. Alleen als je stil staat kan je bukken/rechtstaan. De auto-aim is nu nog groter maar preciezer geworden. De menu's zijn veel mooier maar ze moeten iets langer laden. De demo zelf is sloom kwa laadtijden en soms crasht hij waardoor je uit de lobby wordt gekicked en terug in het demomenu belandt. Het is zeker een verbetering t.o.v. Black Arrow, maar Ubisoft heeft Rainbow nou toch in een andere richting gestuurd. Het speelt nu nog meer als run-and-gun.