De online modes Team Survival, Team Sharpshooter en Total Conquest lijken me wel leuk. Maar die modes zitten ook al in deel 3. Dus de enige vernieuwende mode is Persistent Elite Creation mode, als ik het goed begrepen heb. Maar ik weet niet precies hoe deze mode speelt. Je kan een eigen character maken en die sterker maken ofzow. Maar het lijkt me niet dat je als newb moet spelen tegen mensen die hun character al geoptimaliseerd hebben. Lijkt me niet echt eerlijk. En je kan kiezen uit 4 klassen: dan is het wel te hopen dat iedere klassen net zo sterk is. Bijv. bij een spel als Conker zijn de verschillende klassen helemaal niet goed uitgebalanceerd. Dat bederft veel van het spelplezier. Maar ja, als die PEC mode niks is, kan je altijd nog Team Survival kiezen. Dan heeft iedereen toch hetzelfde mannetje, zoals bijv. bij CounterStrike??
EDIT: Oh ja, die trailer die postte is dan eigenlijk ook niks waard. Grootste gedeelte gaat over de Rivalery mode, maar die is dan alleen voor de PS2. Beetje jammer, want die had ik ook graag gespeeld via Xbox Live.
Laatst bewerkt: 18 aug 2005