1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check wat screens. Valt best mee. Veel Anti-Aliasing, maar niet echt overgedetailleerde textures, waardoor het er nogal normaal uitziet. Het ziet er wat anders uit dan vorige Rainbow games omdat de HUD 1/4 van het scherm inneemt en de wapens er minder gedetailleerd en kleiner uitzien. Uiteindelijk draait het om de gameplay en die zit wel goed. 1 minpunt zijn de granaten die nou begeleidt worden door de engine waardoor ze een grotere blast radius hebben en makkelijker een doelwit vinden. Echt wazig dit laatste..maargoed, het spel is wel leuk. De full version koop ik niet want:
    360 ubergame > 1 maand lockdown.

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe is de feeling van de wapens dan? Is dat nog wel gebleven net als bij de vorige rainbow's dat je gewoon echt gevoel in je wapens had en je niet met een stukje plastic bezig bent?
    En hoe is de preciesie van de kogels? Het is toch wel weer gewoon "one shot dead" ipv dan "Halo 2 gemaai", waar ik persoonlijk absoluut niet op lig te wachten.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vijand gaat nu nog sneller dood. 2 kogels van de 92FS silenced handgun is al genoeg. De auto-aim is verminderd, maar omdat de recoil of terugslag van de wapens is verminderd, merk je hier niet veel van.

4. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Autoaim, daar heb ik bij RB6 BA nog nooit iets van gemerkt???

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet in singleplayer 2 meter boven een vijand en hij zal nog sterven. In multiplayer is dit minder maar je mag nog een halve meter ernaast zitten.
    Als je strafed in de buurt van een teammate gebeurt er niks, maar als je in de buurt van de vijand bent en recht voor zijn neus gaat strafen dan wordt de reticule naar de vijand toegetrokken waardoor je moeilijker kan missen en niet van de vijand weg kan mikken. Geloof me: de rainbow serie is kwa aiming iets moeilijker dan een normale FPS maar als je een halve meter in de buurt van je vijand's hoofd schiet gaat ie dood. Als friendly fire aanstaat moet je maar es schieten op je teammate. Die gaat moeilijker dood omdat de auto-aim dan niet is ingeschakeld.

6. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ut is niet bepaald auto aim.. maar je ehbt ene puntje binnen een rode cirkel, en al sje een poppetje binnen de rode cirkel hebt dan heb je groote kans dat hij geraakt word, echter als je het puntje precies op het figuur richt dan raak je hem, daaromals je loopt word de circel kleiner, het is dus wel auto aim, maar semi auto zeg maar.. je moet nog gedeeltelijk zelf richte...

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog niet echt onder de indruk van RainBow Six 4. Grafisch issie minder indrukwekkend dan Deel 3 en de uitbreiding "Black Arrow en of de nieuwe gameplay werkt met gebruik van klasses moet ik ook nog maar zien...

8. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 was echt lelijk, als je die ingame filmpjes van lockdown ziet is hij echt veel mooier.

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is van slechte kwaliteit waardoor het er niet zo goed uitziet...

10. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan hoef je niet meteen te zeggen dat rainbowsix 4 er slechter uitziet dan deel 3

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt erop neer dat nr4 er niet veel beter uitziet dan nr3. De limiet van xbox is IMO toch allang bereikt. Voor mooie games wacht je liever op 360.

http://www.afterdawn.com/news/archive/6694.cfm
    ^^
    nog niet officieel, maar geleakte release date en prijs 360.

12. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarneer de oxm van engeland hier uitkomt met de lockdown demo?

13. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
  14. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die thread zag ik ook, maar daar weten ze ook niet zeker waarneer die uitkomt. Maar ze bellen me hier als ze hem hier in de winkel hebben liggen.

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik dit spel zal kopen. Dan zou ik dat vooral doen voor de online modes. Maar ik weet niet eens hoe de gameplay is in Rainbow Six spellen. Waarmee kan je het online vergelijken?? CounterStrike, Halo 2?? Ik weet het niet, dus misschien kan iemand er wat over vertellen.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is het zelfde idee als Counterstrike, alleen dan zonder terroristen en hostages.. Er zijn wel een hoop verschillen hoor. Maar op Halo² lijkt het zeeeker niet !

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb net voor het eerst een trailer gekeken van het spel:

Rainbow Six: Lockdown filmpje

en dat heeft wel mn aandacht getrokken. Ik wil graag nog 1 ding weten. Als je dood gaat, respawn je dan gelijk weer of moet je wachten totdat de ronde voorbij is zoals in CounterStrike

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik denk (rainbow six style) dat je dan tot de volgende ronde moet wachtne (dat is iig op de pc zo)
    maar zeker weet ik het niet.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ligt aan de game-mode, als dat hetzelfde is als met Black Arrow dan. Met Survival moet je wachten tot ronde voorbij is. Met Sharpshooter speel je gewoon deathmatch, dus inclusief respawnen. Ik vind het bij Black Arrow erg jammer dat er zo weinig Sharpshooter gespeeld wordt op Live..

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    De online modes Team Survival, Team Sharpshooter en Total Conquest lijken me wel leuk. Maar die modes zitten ook al in deel 3. Dus de enige vernieuwende mode is Persistent Elite Creation mode, als ik het goed begrepen heb. Maar ik weet niet precies hoe deze mode speelt. Je kan een eigen character maken en die sterker maken ofzow. Maar het lijkt me niet dat je als newb moet spelen tegen mensen die hun character al geoptimaliseerd hebben. Lijkt me niet echt eerlijk. En je kan kiezen uit 4 klassen: dan is het wel te hopen dat iedere klassen net zo sterk is. Bijv. bij een spel als Conker zijn de verschillende klassen helemaal niet goed uitgebalanceerd. Dat bederft veel van het spelplezier. Maar ja, als die PEC mode niks is, kan je altijd nog Team Survival kiezen. Dan heeft iedereen toch hetzelfde mannetje, zoals bijv. bij CounterStrike??

EDIT: Oh ja, die trailer die postte is dan eigenlijk ook niks waard. Grootste gedeelte gaat over de Rivalery mode, maar die is dan alleen voor de PS2. Beetje jammer, want die had ik ook graag gespeeld via Xbox Live.

Laatst bewerkt: 18 aug 2005

Deel Deze Pagina