Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

1. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Team sharpshooter zat nog niet in deel 3, wat eigenlijk wel jammer is. Over de PEC mode, de verschillen zijn waarschijnlijk niet zo, niet dat je ineens een hele andere spel ervaring hebt. Je kan alleen per klasse andere wapens kiezen, maar elk wapen is ergens anders goed voor, bij black arrow heb je ook niet dat 1 wapen goed is. Je krijgt ook nog per klasse bepaalde dingen, zoals remote charges en dat soort dingen. De commander en spec opp klasses zullen wel de meest voorkomende klasses worden, omdat je daarmee het beste in je eentje kan spelen. Als je in clanverband gaat spelen, zal er waarschijnlijk wel een medic en engineer nodig zijn.

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    team survival zat wel in deel 3 team survival zit bijna in elke online shooter(gewoon 2 teams die elkaar moeten afmaken)

3. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    sorry bedoelde team sharshooter.

4. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is iets minder mooi dan de retail versie (ik speel nu op een copie van master). Je zal merken dat de retail versie wat meer afgewerkt is. Maar het is niet een wereld van verschil.

PEC mode, ik hoor niemand er over dat je wel je character online kan bewaren, kan groeien in je skills, volledig je character kan customizen, je kan nieuwe uitrustingen en wapens kopen, en.. en.. :)

Beetje promo praat, maar volgens mij weet niemand dit nog?!

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij vraag ik me 1 ding af. Als je online de PEC mode speelt, wordt je dan per match ingedeeld bij mensen van hetzelfde niveau (zoals matchmaking bij Halo 2) of kan je een lobby kiezen waarin spelers zitten met verschillende niveaus?? Lijkt me toch lastig online als je net begint en je wapens en uitrusting zijn dan nog niet zo goed als die van spelers die hun character al geoptimaliseerd hebben. Want je groeit toch pas in skill tijdens de online sessies??

6. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Met de quickmatch zullen we wel kijken naar het "level" van de speler.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lockdown werkt nog wel gewoon met het ''ELO systeem''?

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het "ELO systeem"????

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Elo-rating

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, bedankt nicos. Beetje hetzelfde principe als met Dead or Alive Ultimate online

11. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat vind ik niet ik vind het juist jammer dat er zo weinig survival gespeeld word (single player) met sharpshooter loopt iedereen als een blind varken te rennen en schiet op alles wat beweegt, je weet immers toch dat je respawnt, met survival moet je voorzichtig zijn als je dood bent moet je het eind van de ronde afwachten dat is toch veel leuker?

Net als in GR2 die gasten lopen als een idioot door een map heen, terwijl dit spel zich er met uitstek voor leent om lekker gehurkt met de bladeren als beschutten rustig het level verkennen en hopen dat je een ander als eerste opmerkt en dan aanleggen inzoomen en klaboem liggen, dat geeft mij iig meer voldoening dan hersenloos om me heen maaien, maar goed ieder voor zich, het blijft iig jammer dat er op live zo weing singlplayer-survival gespeeld word!!

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar wordt je online character beter door veel online te spelen of moet je offline missies afwerken waardoor je character beter word(zoals top spin ofzo)

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je in level moet stijgen tijdens de online sessies zoals in Halo 2, maar zeker weten doe ik het niet

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    waar kan je die demo krijgen

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof dat er binnenkort een nieuwe Official Xbox Magazine UK uitkomt die een online demo van het spel bevat.
    Of hij nu al uit is weet ik niet want ik heb nog niet in de stad rond gekeke :cool:

16. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet uit, volgende week dinsdag ligt hij hier in de winkels (3 weken nadat hij in engeland uit was :eek: )

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeie, weinig goeie spelers kopen Lockdown. Geen competitie meer...

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi gaan we hem dan even ophalen :)

@C H i L

Geloof dat dat nog wel meevalt, heb al genoeg mensen op BA gehoord die hem ook gingen kopen.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    huh? hij kwam toch pas in september uit?dat staat ook op de mainpage van xbw....

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De Live demo die bij Official Xboxmagazine UK zit komt volgende week dinsdag uit.

Deel Deze Pagina