1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    _0/

2. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet online spelen om beter te worden.

3. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft de rest teminste weer een kans...
    lol

4. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die OXM ligt dus in de winkel ik meteen 2 exemplaren gekocht (1 voor me maat) doen GVD allebei de demo's het niet, ongelovelijk nog nooit heeft een demo geweigerd op mijn xbox en net deze die ik zo graag wil spelen (heb in Black Arrow bijna 60 uur online zitten) doet het niet, kolerelijers eerst duurt het al 2 weken voordat dat kloteblad hier uitkomt douwen ze er ook nog rotte demodiscs bij!!

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mooi. Als ik dit spel heb, duik ik liever het online avontuur in. Natuurlijk zal ik de singleplayer ook spelen, maar online heeft duidelijk mijn voorkeur. Dan zou ik het alleen maar lastig vinden om offline beter te worden. Maar dat is dus gelukkig niet zo :)

Idd, leuk is anders. Maar ik ga geen 14 euro betalen speciaal voor een demo. Ik bedoel, het spel komt 8 september al uit. Dat is niet zo lang meer. Dan kan je beter het geld in je zak houden. Maar Panzerhaubitze, je kan toch ff terug naar de winkel gaan om een nieuwe demo te vragen?? Lijkt mij dat ze daar echt niet moeilijk over gaan doen.

6. Panzerhaubitze

Leuk Bevonden:
    0

Ga ik ook doen maar als deze 2 het al niet doen waarom andere dan wel, plus dat ik er pas om 17:30 achterkwam dat ze allebei niet werkte en ik toen al te laat was om terug te gaan, ik baal echt verschrikkelijk ik zat al maanden op dit spel te wachten man!!

7. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    De fifa dvd werkt alleen als je dvd kit hebt, de officiele oxm dvd zou het op alle xboxen moeten doen?? Wat gaat er dan fout als je hem in je xbox doet??

Over de lockdown demo, ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Het heeft niet meer het gevoel dat het net lijkt of je het wapen echt in je handen heb, waarbij je met rainbowsix 3 zelf met burst moest schieten om iemand te raken, het je met lockdown meeste kans om iemand neer te schieten als je vol de trekker over haalt. Je zit gewoon veel verder van het spel af, misschien als je het wat vaker hebt gespeeld dat je er dan meer inkomt, maar het is veel meer als ghost recon dan rainbowsix. Het is een beetje te onrealistischer, maar misschien is het in het echte spel wel beter. Als je klaar bent met een match moet je opletten dan je niet gewoon op "a" drukt, want dan vlieg je meteen naar het demo menu. Druk eerst op "y" en dan "b", zo blijf je in het spel.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  8. Panzerhaubitze

Leuk Bevonden:
    0
    Disc is dirty or damaged, hij komt GVD zo uit het doosje, en dat 2 demodiscs het gewoon niet doen vind ik zowieso al vreemd, zou het dan toch aan mijn xdoos liggen??

Verder leest hij alles demo-discs spellen dvd's nooit problemen hij is ook pas een maand oud, maar nou ga ik toch weer aan mijn xbox twijfelen.....

Iemand anders nog problemen met zijn demo??

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Met mijn "ongerepareerde" Xbox had ik ook altijd oproblemen met de OXM Disks, 90% van de keren konden ze gewoon niet gelezen worden. Later werden dit niet alleen de demo discs maar ook de games. Toen heb ik m'n DVD rom er uit getrokken en een andere er ingezet. En toen deed alles het weer :+

Ik ga toch maar even de demo halen nu, liever dat ik 14 euro verpruts dan dat ik 60 Euro door de plee trek :)

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh beter, ik wist niet dat de live demo er al was..

Toch maar even halen, nu ik tóch naar de stad ga :9

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    kan je eigenlijk offline ook je eigen personage 'maken'? of kan dat alleen online?

12. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    De campaign speel je met de bekende personage's zoals ding chavez enz., als je PEC bedoelt met het maken van je personage dan kan dat alleen online ja.

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gepreordered. Ik ga er wel vanuit dat dit een goed spel wordt, zeker online.

Die PEC mode lijkt me wel wat, lekker je eigen personage maken en dan zelf bepalen welke statistieken je verbeterd. Ik heb er best zin in *)

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, ik ben blij dat ik de demo heb gekocht, wat een tegenvaller :{ (op voorbehoud omdat dit de demo is)

Grafisch gezien ziet alles er best aardig uit, zeg maar Ghost Recon 2 maar dan in close combat echter zijn ze naar mijn mening gameplay technisch hard achteruit gegaan ten opzichte van Rainbow Six 3.

Als we eerst is over het geluid beginnen, ik hoop dat dit nog aangepast gaat worden omdat we hier te maken hebben met een demo. Maar dit is echt té slecht. De geweren die in Rainbow Six 3 oh zo vet klonken lijken hier net proppenschieters te zijn, en als ik het toch over proppenschieters heb, de geweren zelf kunnen er ook wat van. De feeling/band met je wapen is TOTAAL weggehaald. Het aanbod aan wapens is gewoon karig, en m'n favo wapen (M16A2) is gewoon geschapt :{, netzoals vele andere wapens trouwens.
    De scopes zijn geen scopes meer maar eerder slechte gefotoshopte doorkijk gaten. Als je het uberhaubt doorkijk gaten kunt noemen, omdat het gevoel van de hele scope is weg gehaald.
    Ik hoop dat in de Final versie ook de menus wat sneller zijn, in vergelijking met Rainbow Six 3 duurt dit gewoon 3 uur wil je iets kunnen bereiken. Een beetje muziek op de achtergrond kan ook geen kwaad als je in een lobby zit te wachten. (dit houd ik echter onder voorbehoud omdat dit misschien nog toegevoegt moet worden).
    Jammer dat er in de demo geen team survival zit, dit is persoonlijke smaak maar ik vind dat retrieval gewoon geen zak aan.

Ik hoop echt dat tal van deze bovengenoemde punten in de Final versie opgelapt zijn. Zoniet? Dan mag je na mijn mening dit spel geen Rainbow Six noemen. :{

Dan word het maar hopen op een 4e deel die terug gaat naar de "roots" op de X360.....

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb Rainbow Six 3 en Black Arrow nog nooit gespeeld. Ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal.

Zoals je hier leest, zal de demo iets meer afgewerkt zijn. Dan zullen wel dingen als het geluid verbeterd zijn. Om een heel spel af te serveren na een demo gaat me iets te ver. Ik wacht dus gewoon geduldig tot 8 september en ik weet zeker dat ik hier veel plezier aan ga beleven online. Over een paar dagen komt de nieuwe PU, dan kunnen we lezen wat Boris er van vindt

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    2 woorden; Ruk demo :{

- Veeel te lange laadtijden
    - Controler reageerd vaak niet op wat ik indruk
    - Demo sluit zomaar af ...
    - Beeld is niet al te best
    - Geluid is ook niet alles
    - Kutmap
    - Retrieval
    - Vind dat systeem met je eigen gast maken brak, en niet leuk
    - Het speelt gewoon niet meer als Rainbow Six
    - enz ...

17. Panzerhaubitze

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb vandaag een nieuwe demo gehaald en die doet het wel, en ik moet zeggen dat mijn eerste indruk ook niet echt positief is, het goede is wel dat je een granaat kan gooien zonder je wapen weg te doen, minder is de hele arcade sfeer die over het spel ligt, de LAG maar dat kan aan de host liggen, en de wapens zijn idd proppeschieters, ik heb maar 1 rondje gedaan dus dit is ff vluchtig mijn mening tot nu toe!!

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar nu heb ik het ff wat gespeeld, en is het wel grappig ...

Alleen de echte versie mag, nee moet wel 10 keer beter zijn als dit hoor !

Die HUD ziet er ook anders uit als in de filmpjes ed. Want waar is bijvoorbeeld die bril die je zou zien in beeld ? En het levensbalkje is anders :{

Achja, gelukkig hebben dan nog de cricked demo 8)

19. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA!! GVD, ben ik helemaal naar Nijmegen gereden, om dat ding te halen..en dan doet ie het niet! :mad: GVD, er zit géén één krasje op die dvd..Weet iemand anders hier nog raad mee, hoe ik het nog kan fixen? :'-(

/EDIT: op 3 andere xboxen doet ie het ook niet..

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    de demo is gruwlijk, en als je niet wil uitvallen moet je: y b drukken na het spel, dan ga je naar de lobby (de hoost moet dit ook doen)

Deel Deze Pagina