Zo, ik ben blij dat ik de demo heb gekocht, wat een tegenvaller :{ (op voorbehoud omdat dit de demo is)
Grafisch gezien ziet alles er best aardig uit, zeg maar Ghost Recon 2 maar dan in close combat echter zijn ze naar mijn mening gameplay technisch hard achteruit gegaan ten opzichte van Rainbow Six 3.
Als we eerst is over het geluid beginnen, ik hoop dat dit nog aangepast gaat worden omdat we hier te maken hebben met een demo. Maar dit is echt té slecht. De geweren die in Rainbow Six 3 oh zo vet klonken lijken hier net proppenschieters te zijn, en als ik het toch over proppenschieters heb, de geweren zelf kunnen er ook wat van. De feeling/band met je wapen is TOTAAL weggehaald. Het aanbod aan wapens is gewoon karig, en m'n favo wapen (M16A2) is gewoon geschapt :{, netzoals vele andere wapens trouwens.
De scopes zijn geen scopes meer maar eerder slechte gefotoshopte doorkijk gaten. Als je het uberhaubt doorkijk gaten kunt noemen, omdat het gevoel van de hele scope is weg gehaald.
Ik hoop dat in de Final versie ook de menus wat sneller zijn, in vergelijking met Rainbow Six 3 duurt dit gewoon 3 uur wil je iets kunnen bereiken. Een beetje muziek op de achtergrond kan ook geen kwaad als je in een lobby zit te wachten. (dit houd ik echter onder voorbehoud omdat dit misschien nog toegevoegt moet worden).
Jammer dat er in de demo geen team survival zit, dit is persoonlijke smaak maar ik vind dat retrieval gewoon geen zak aan.
Ik hoop echt dat tal van deze bovengenoemde punten in de Final versie opgelapt zijn. Zoniet? Dan mag je na mijn mening dit spel geen Rainbow Six noemen. :{
Dan word het maar hopen op een 4e deel die terug gaat naar de "roots" op de X360.....
Laatst bewerkt: 24 aug 2005