Ik heb hem nou 2 uur gespeeld en het is zeker een goed spel, alleen lastig te vergelijken met BA, het speelt gewoon anders. Veel van de problemen van de demodisc zijn in de gewone versie gelukkig niet aanwezig.
O ja, de wapens zijn weliswaar anders, maar ze voelen echt wel als wapens hoor. De "band" die je er mee hebt is uitstekend en ja, vrijwel alle favo's zijn er uit: Geen M16 meer, geen G3A3, geen M60, geen Famas, nog wel de G3C6, maar doorvoor in de plaats zijn loads of nieuwe favo's. Stel je voor dat je een nieuw spel koopt en alles al meteen weet. Iedereen huppa weer aan zijn noob guns: kuchG3A3kuch, kuchM16kuch, kuchM60kuch, kuchetckuch.
De scopes zijn ook inderdaad geheel anders. Ik denk dat de bedoeling is dat je niet ingezoomd rondloopt. Inzoomen doe je als je stilstaat. Het kan nog wel, maar is niet meer zo effectief als in BA, je ziet namelijk geen mallemoer als je rondloopt (overdreven, maar je begrijpt wel wat ik bedoel)
Ook niet meer effectief in een close quarter gunfight is bunnyhoppen. Kan namelijk niet meer, je kunt niet gaan zitten als je loopt (of andersom je kunt niet lopen als je gaat zitten). Als je eenmaal zit kun je uiteraard wel kruipen.
De menu's zijn ook prima, net zo snel als in BA, waar heeft die Jeroen het over? Jeroen is gewoon een zeurpiet!
Laatst bewerkt: 7 sep 2005