Kan jij niet lezen? Ik word niet betaald om reviews te schrijven.
Ik hou het lekker bij "het is een kutspel"
Maar goed ik zal voor de leden van de Josti Band hier mijzelf even duidelijk maken.
Het is enorm vernieuwend.
Je teammaten lopen nu nog meer in de weg en zeiken nog meer aan je hoofd dat je moet opschieten terwijl ze zelf niks kunnen dan als een dwaas een vuurregen inlopen.
De commando's aan je maten zijn triest ontworpen of ze blijven heerlijk hangen. Een slechtere A.I heb ik zelden gezien in een game en de terroristen kunnen absoluut niet schieten. Soms zit er plotseling ineens een achter je ergens in een hoekje gehurkt op je te schieten 2 meter achter je en die schiet gewoon mis een keer of tien.
En dan heb ik m ingesteld op de moeilijkste graad. Geef mij liever 3 terroristen waar ik moeilijk van win dan 10 die ik zo af kan knallen. Het realisme hierin is ver te zoeken.
Nieuw is ook dat wanneer je inzoomed je een aartslelijk model ziet van je wapen met pixels zo groot als juigdpuisten. Daarom heb ik alles ingesteld op "alleen een crosshair in beeld". De wapens zijn zoooo lelijk in beeld. En het schiet zooooo arcade.
Als je een war shooter wilt gaan kopen ga dan voor het geweldige Ghost Recon Summit Strike voor ook nog eens weinig geld en laat dat Rainbow Six 4 in de winkel rotten!!!!
Vergelijkbare game:
(en trouwens iets betere game met ook nog eens mooiere graphics) :
Shadow Ops Red Mercury
Laatst bewerkt: 8 sep 2005