LOL , Die Is Egt Een Funny Diss!!! ontopic: ik heb het spel nog niet gespeeld maar zo ik nu zie spaar ik deze geld toch maar voor een andere spel. (Far Cry Instincts Neem Ik Standaard Al)
Ik heb vandaag een aantal uurtjes online gespeeld, maar ik vind het gewoon tof. Het heeft wel wat weg van CounterStrike, dat bevalt me wel
In het begin vond ik het ook tegenvallen, maar na paar uurtjes begin ik de veranderingen toch wel te waarderen. Campaign nog niet veel gespeeld, heb 3 missies nu uit zaten paar nieuwe dingen bij, waardoor het zich toch wel weer scheid van die andere 1000 shooters.
Het speelt inderdaad heel anders en is behoorlijk wennen. Graphics vind ik goed en de spelmodi ook (vooral team sharpshooter). Nadelen: - geluid van de wapens - veel haperingen in het spel (niet echt lag, maar wel dat ie hapert) - dat mega irritante gelul in retrieval. Gaan al die (computer)stemmen door elkaar heen lullen Ik snap echt niet dat dit niet uit de tests naar voren is gekomen en dat dit aangepast is. Erg zwak. Ik vind het nog te vroeg om dit spel af te schrijven, maar een topper kan ik het vooralsnog niet noemen.
wow whahaha wat is dit een klotespel geworden zeg Ubisoft moet eens leren dat ze niet alles moeten gaan uitmelken, niet miljoenen vervolgen maken...
Zo, dit valt ff tegen zeg.. Ik heb toch een tijdje zitten wachten op deze game, ga hem dus niet halen....
Misschien vind jij die game wel helemaal top, dat sommige mensen het hier een slecht spel vinden moeten zij weten, ik het rainbowsix 3 en black arrow heel lang gespeeld en vind lockdown nu ook weer top spel.
Ik sluit mij bij Ghost Sniper aan. Ondanks een aantal minpuntjes en bugs is dit spel echt heel vet. You should try.
maar waarom dan? ik hoor heeeel veeel goed gemotiveerde negatieve dingen over dit spel, maar de mensen die positief zijn, willen maar niet uitleggen waarom
Zie thread xbox live game experience van Lockdown. Als je naar aanleiding van die post, die zoals ik nu lees toch wel veel negatieve aspecten bevat, motiveer ik mijn mening graag uitgebreider voor je.
Tja, zitten een aantal grove fouten in, die inderdaad door het testen er allang uit hadden moeten zijn. Zoals de rainbow voice, die constant over je headset praat / schreeuwt, en dat terwijl je die heb ingesteld op speaker only. Volgende dingetje, als er iemand volledig zijn trigger indrukt om te schieten, dan hapert het spel, en nee dat is geen lag. Helaas, laat de patches maar weer komen...
Heb er nog nooit last van gehad op een goed server, en op rainbowsix 3 en black arrow zater er in het begin ook nog veel bugs in maar werder er al weer snel uitgehaald. Daarnet weer snipermissie gedaan, kreeg helemaal pijn in mijn duim omdat je sniper maar blijft bewegen en je de heletijd moet bijstellen.
Als ik met vrienden een missie speel, dan is er niets aan de hand. En de verbindig die zij hebben om te hosten is ruim voldoende, 1 mbit... Maargoed, wacht het wel af, zal wel goed komen.
nou, ik heb niet gewacht op de patches...ik heb em teruggebracht nu het nog kon...ik had er 2 omdat ik samen met mn vriendein online speel, maar deze speel ik denkik alleen nog maar offline voor de single player, al moet ik zeggen dat die ook niet echt realistisch is....lage ai bij de tango's, die ook nogmakkelijk te vinden zijn doordat er witte kader omheen verschijnt....dan maar weer wachten op gr3....
Oke oke,een paar minpuntjes,maar welke game heeft dat niet? Inderdaad,als je subway of clinic kiest als map..hapert ie erg ja. Elke andere map niks geen last gehad. Maar gaan zeiken omdat je bril weer gemaakt word...foeifoei...waarschijnlijk niet eens zelf gezien,maar wel ermee komen. Ik vind het een vooruitgang,vooral het P.E.C gebeuren. Nu moet je dus echt samenwerken met je team(speel altijd met mijn clan,dus dat werkt super) Het is ff w88 nog op wat patches en klaar zijn we...bij de vorige delen waren er ook minpuntjes,maar uiteindelijk is dat 1 van de meest gespeelde games.
ik denk dat een patch hier niet meer tegen helpt,het spel is geen schim meer van de perfecte FPS die het ooit was,ik kan geen positief puntje noemen aan het spel heb hem 2 dagen veel gespeeld,kwam tot level 9 geloof ik,maar ik vond het echt 3 x niks,de graphics lijken nog het meest op de 1e ghost recon,en das een compliment voor GR,sommige wapens nemen je halve beeldscherm in beslag,inzoomen doet af en toe denken aan medal of honor,of call of duty,multiplayer levels zijn er veel te weinig -8- waarvan er misschien 3 redelijk leuk zijn,trapje op doet ie een uur over,dat ie er nog geen looprekje bij kreeg,staan en bukken kan je niet als je aan het lopen bent,dus je ziet iemand dan moet je eerst stoppen en vervolgens bukken,en nogmaals wat zijn die graphics slecht,een struik heeft nog meer pixels dan een DS spel geloof ik,en een spel in het 4 e jaar van de xbox mag er echt niet zo uitzien,maarja ieder z'n ding he,