Ik hoor van veel mensen dat Ubisoft gewoon weer een oude Rainbow Six game met dezelfde bugs en glitches heeft uitgebracht. De lag is verschrikkelijk, ook op 1mbit verbindingen. Lean-walk werkt niet meer, wat de beste optie was uit de rainbowsix series IMO. Met dat gezegd te hebben, is het nog steeds 100000x beter dan Halo2.
Echt iedereen die het spel nog niet gespeeld het zegt dat ze het spel slecht vinden :{ tewijl de meeste mensen waarmee ik nu speel er verslaafd aan zijn. Als tweede het spel is totaal anders dan rainbowsix 3, dus daar kan je het absoluut niet meer vergelijken.
ik heb het spel al gespeeld en het heeft potentie. echter door de lag cq vertragingen in sommige levels is het praktisch onspeelbaar. toch had black arrow in het begin ook veel haperingen. deze waren toen ook plotseling verdwenen. hopen maar dat dat hier ook zo is. het spel is absoluut niet zo slecht als wat beweerd wordt, maar het heeft wel wat flinke missers die met wat uitgebreidere tests er best uitgehaald had kunnen worden. dan maar een maandje uitstel extra. maar ja, achteraf kijkt men...........................................
Jongens, ik heb best wel intresse gekregen in dit spel maar ik weet niet of ik em nou wel moet kopen. Rainbow Six 3 en Black Arrow vond ik ook harstikke tof maar ik had HEEL vaak (denk dankzij LAG) dat vooral met shoot-outs van dichtbij dat ik m'n tegensander niet raakte. Ookal schoot ik m'n hele magazijn op ze leeg. Ze bleven gwoon op de buk-knop drukken want dat leek te helpen en ik wil niet weer tegen dat soort dingen aan lopen. Ik ben momenteel verslaafd aan Halo 2 maar ik wil weer eens een spel spelen waar je je tegenstander lekker snel koud kan maken en niet steeds met de BattleRifle je hele clip op iemand leeg moet schieten om em te killen maar toch een klein, klein, klein beetje arcade stijl met wat tactiek. Is dit spel wat?
ik vind van wel omdat je kan ten eerste niet meer op de buk knop snel drukken omdat bukken iets langer duurt.en voor de rest vind ik de p.e.c. mode echt heel vet.maar er moet nog wel ff een patch komen voor alle bugs maar als die er is is het eht super vet.
Dit zal ook niet meer zo snel met lockdown gebeuren, je schiet je tegenstander van dichtbij nu veel makkelijker neer van dichtbij. De terugslag is minder en hebt gemmideld ook meer kogels per magazijn dus is spreeën veel makkelijker gemaakt.
Opzich wil ik dit spel ook wel hebben, andere Rainbow six spellen waren super, maarja geen geld, dan maar wachten op een prijsvraag
Survival werd op black arrow nauwelijks gespeeld volgens mij, dus misschien hebben ze het daarom er uitgehaald.
Ondankts de vele kritiek van reviewers en spelers op Lockdown heb ik toch besloten dat ik morgen even een sprint langs de FRS maak. Op één of andere manier ben ik toch wel erg benieuwd naar de Mplayer. Kom ik er na een weekje alsnog achter dat het me niet bevalt dan schoppen we hem met de zelfde gang weer terug
Ghost Recon 2 Summit Strike is wat je moet hebben. Single Player is een feest. En op Live is het een nog veel groter feest.