Ik heb rainbow six vanmiddag gehaald met de actie van frs 3 halen 2 betalen, nog een godsvermogen maar goed vanavond beginnen en ook ff kijken op live heb er zin in, is er al een xboxworld clan ?
Net 1 spel gespeeld op live en het zag er echt tof uit, heeft me positief verast. grafisch vond ik het net als Soldier of Fortune 2 dus dat is ook goed
jongens het schijnt dat deze game teleurstellend in en dat er zoveel bugs en lag in zit wat is hiervan nou waar ?
nou ik denk dat het best waar kan zijn, veel bugs en lag in de online. Maar veel mensen zeggen dat het spel eigenlijk toch best tof is, als je eenmaal een beetje hebt gespeeld Dus in het begin heb je iets van: 'god wat een kutspel' maar als je het wat meer tijd geeft, dan blijkt het toch een tof spel te zijn.
Ten eerste: Niet om af te zeiken, maar deze toch wel behoorlijke issues, ik snap dat jullie er met man en macht aan werken, maar ik zou toch ook graag willen weten hoe deze bugs in vredesnaam niet door de testers opgemerkt zijn. Tuurlijk kan je niet alles ondervangen, maar sommige dingen zouden in mijn ogen nooit in een gereleased product mogen zitten! Verder, hoe groot is de kans dat er in een komende download content het speltype single survival met PEC-mode zit??
PEC-mode is een mode gecreeerd voor teamplay ik zie geen nut omdat in single survival te plaatsen. Ik ben het met je eens dat de single survival terug moet komen maar niet met pec-mode. Dan heb je lekker veel aan je medic . Ik hoop dat die lag inderdaad een stuk beter is want dat komt me inmiddels wel een beetje de strot uit.
PEC-mode zou natuurlijk fantastisch zijn in single survival, gewoon je personage tweaken, je hoeft met niemand rekening te houden, en zo te horen speel je niet veel online, medics kunnen mits goed gebruikt 1 van de dodelijkste personages zijn!!
Ik speel wel veel online en ik heb nooit gezegd dat medics nooit veel kills kunnen maken. Ik bedoelde daarmee dat hij samen met de engineer gecreeerd is als een ondersteunend character aan de rest van het team. En je kan weinig ondersteunen als je alleen speelt. Hiermee geef ik aan dat de PEC mode is gecreeerd voor team play en niet voor solo play.
Persoonlijk vind ik de bugs en lag wel meevallen. Maar idd, je moet ff doorspelen, kijken welk personage het best bij je past. Bij mij is dat de Medic. Dan heb je vooral online veel plezier.
Nou, dat vond ik wel meevallen. Ze spraken er niet zo negatief over als op dit forum (ik was helemaal verbaasd over Boris. Hij vond het wel een goed spel, ook al leek het niet op de vorige RB6 delen). Ik vind dat Lockdown hier een slecht imago heeft, terwijl het een leuk, goed spel is Ik vind het allebei leuk. Op Gammo heb ik ook niks aan te merken. Gewoon een goed programma met veel gameplay en weinig gelul
ja dat is waar alleen bij gammo vertellen ze nooit wat slecht is aan een game bij gamekings wel Nu weer ontopic!!!
Bij Gammo zeggen ze veel té weinig. Ik geloof dat er ooit een review was van een heel crap PS2 spel (The Getaway Black Monday) en ze hebben niks gezegd over wat ze er nou van vinden. Ze zeggen alleen wat je er in kan. Dat is dus geen goed gamesprogramma. Ja, maar het is wel zo dat in een programma gepraat moet worden. Dat doen ze in Gammo te weinig. Je gaat toch ook geen voetbalprogramma uitzenden zonder discussies? :{