1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

1. mars15

mars15 Guest

Ik heb rainbow six vanmiddag gehaald met de actie van frs 3 halen 2 betalen, nog een godsvermogen maar goed vanavond beginnen en ook ff kijken op live heb er zin in,

is er al een xboxworld clan ?

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij niet

3. mars15

mars15 Guest

Net 1 spel gespeeld op live en het zag er echt tof uit, heeft me positief verast.

grafisch vond ik het net als Soldier of Fortune 2 dus dat is ook goed

4. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

jongens het schijnt dat deze game teleurstellend in en dat er zoveel bugs en lag in zit wat is hiervan nou waar ?

5. mars15

mars15 Guest

Ik vind hem wel stoer, online potjes met 150 kills totaal

maar me stats updaten nu niet :confused:

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk dat het best waar kan zijn, veel bugs en lag in de online.
    Maar veel mensen zeggen dat het spel eigenlijk toch best tof is, als je eenmaal een beetje hebt gespeeld
    Dus in het begin heb je iets van:
    'god wat een kutspel' maar als je het wat meer tijd geeft, dan blijkt het toch een tof spel te zijn.

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0

Ten eerste: Niet om af te zeiken, maar deze toch wel behoorlijke issues, ik snap dat jullie er met man en macht aan werken, maar ik zou toch ook graag willen weten hoe deze bugs in vredesnaam niet door de testers opgemerkt zijn.

Tuurlijk kan je niet alles ondervangen, maar sommige dingen zouden in mijn ogen nooit in een gereleased product mogen zitten!

Verder, hoe groot is de kans dat er in een komende download content het speltype single survival met PEC-mode zit??

8. Jelex

Jelex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: PEC-mode is een mode gecreeerd voor teamplay ik zie geen nut omdat in single survival te plaatsen. Ik ben het met je eens dat de single survival terug moet komen maar niet met pec-mode. Dan heb je lekker veel aan je medic :confused:.

Ik hoop dat die lag inderdaad een stuk beter is want dat komt me inmiddels wel een beetje de strot uit.

9. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    PEC-mode zou natuurlijk fantastisch zijn in single survival, gewoon je personage tweaken, je hoeft met niemand rekening te houden, en zo te horen speel je niet veel online, medics kunnen mits goed gebruikt 1 van de dodelijkste personages zijn!!

10. Jelex

Jelex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wel veel online en ik heb nooit gezegd dat medics nooit veel kills kunnen maken. Ik bedoelde daarmee dat hij samen met de engineer gecreeerd is als een ondersteunend character aan de rest van het team. En je kan weinig ondersteunen als je alleen speelt. Hiermee geef ik aan dat de PEC mode is gecreeerd voor team play en niet voor solo play.

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de bugs en lag wel meevallen. Maar idd, je moet ff doorspelen, kijken welk personage het best bij je past. Bij mij is dat de Medic. Dan heb je vooral online veel plezier.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bij gamekings op TMF spraken ze een beetje negatief over de game,is dat waar?

13. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    GameKings, dat zijn wel zo'n stelletje Nerds die weten nog niet eens hoe ze een reclame moeten maken

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    gamekings zuigt mn ballen

15. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik :p

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Gamekings is wel beter als gammo! :+

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat vond ik wel meevallen. Ze spraken er niet zo negatief over als op dit forum (ik was helemaal verbaasd over Boris. Hij vond het wel een goed spel, ook al leek het niet op de vorige RB6 delen). Ik vind dat Lockdown hier een slecht imago heeft, terwijl het een leuk, goed spel is

Ik vind het allebei leuk. Op Gammo heb ik ook niks aan te merken. Gewoon een goed programma met veel gameplay en weinig gelul

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    ja dat is waar alleen bij gammo vertellen ze nooit wat slecht is aan een game bij gamekings wel

Nu weer ontopic!!! :+

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gammo zeggen ze veel té weinig. Ik geloof dat er ooit een review was van een heel crap PS2 spel (The Getaway Black Monday) en ze hebben niks gezegd over wat ze er nou van vinden. Ze zeggen alleen wat je er in kan. Dat is dus geen goed gamesprogramma.

Ja, maar het is wel zo dat in een programma gepraat moet worden. Dat doen ze in Gammo te weinig. Je gaat toch ook geen voetbalprogramma uitzenden zonder discussies? :{

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ben het helemaal met je eens!

Deel Deze Pagina