Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

  1. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ja maar in gammo mogen ze ook geen kritiek enz geven he alleen inhoudelijk over het spel meer niet
     
  2. eightball666

    eightball666 Dutchghost

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    gammo is een grote reklamezuil voor games. Geen enkel spel wordt negatief beoordeeld, en dat riekt naar reklame. Ze noemen het dan wel reviews en previews maar ik heb sterk de indruk dat de gameontwikkelaars ij gammo een flinke vinger in de pap hebben...
    Gamekings vind ik veel beter, die praten over games zoals ik ook met mijn vrienden zou doen...
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In reclame worden producten aangeprezen, en dat wordt niet gedaan in Gammo

    Maar eh...Rainbow Six Lockdown??
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    beetje jammer dat ze tot nu toe vaak rounds van 15 min spelen dat is echt lang
     
  5. eightball666

    eightball666 Dutchghost

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lockdown betreft: Dat vind ik een kutspel...richten gaat klote, veel bugs (ik weet niet of dat al verholpen is, heb namelijk het spel teruggebracht naar de shop) en de AI van de single player is om te janken.....Ubisoft zit een beetje in een spiraal naar beneden wat kwaliteit betreft....en niet alleen met deze francise, ook bij ghost recon 2 vind ik de "red X of death" onvergevelijk, hoewel die bij de nieuwe summit strike minder vaak voorkomt....

    anyway: spellen van ubisoft ( en dan vooral de tom clancy spellen) kocht ik meestal blind, maar nu ben ik wat behoudender geworden....ik hoop dat het met gr3 op de 360 weer de goeie kant op gaat....
     
  6. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft rainbow six lockdown een 6.5 gekregen in de xbm?
    ik vat dat egt niet hoor tis egt wel n goed spel.oke aleen de speelduur is wat kort omdat er maar 14 levels in zitten maar verder is het op wat kleine dingetjes egt wel een goed spel!!
     
  7. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    maybe klein beetje vergelijken met de oudere rainbow six reeks.. k vin dhet een tof spel.. alleen het 3e level zuigt ( naar mijn mening )

    edit: hey sungod heeft bijna dezelfde avatar als mij ( of ik als hem ):+:cool:
     
  8. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Die review van de xbm slaat nergens op. Ze hebben 2 a4tjes met tekst en niks gaat over xboxlive, alles gaat over de singleplayer terwijl de rainbowsix series altijd al multiplayer games zijn en die je niet koopt voor de singelplayer, als je rainbowsix 3 zonder multiplayer zou hebben zou ik het ook niet meer dan een 6.5 voor geven.
     
  9. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    LINKIN PARK 4-LIVE;)
     
  10. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    LINKIN PARK 4-LIVE;)
    btw:wat was het 3e level ook al weer:confused:
     
  11. sungod

    sungod linkin park!!

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    srry voor dubbel post
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Triple Post bedoel je. :+
     

Deel Deze Pagina