Eh ja en die andere datum is net zo goed op donderdag Als je nog even goed terugleest, zie je dat een Ubisoft official meld dat het toch echt de 24e is .
Yep ... komt ie ook, Ruttyx kreeg een e-mail van ze terug. Lockdown stond al een poos op de site. Maar de datum is destijds veranderd, dus vandaar dat ie op de 10e staat EDIT: Had ik nog niet gezien, het staat trouwens in een post van hem hierboven ergens.
Das minder ... dan kan ik op de release dag niet kiezen uit SP CT en Lockdown ... Maar gaan ze weer wat verbeteren ofzo ? Of veranderen ... Het kan alleen maar beter worden hoop ik
Eeehm .. nee Is de boot gezonken waarop de vracht Lockdown's lag ? ... EDIT: Ik zie net dat de Lockdown pre-order ook van start is gegaan Klik
In de intertoys folder staat dat ie al te koop is op de xbox heeft iemand hier meer info over want dan ga ik hem morgen halen!
Hmm..dat vind ik echt vaag. Maar op Live had ik gister gehoord dat als je op Live wilt met Lockdown, dat je dan voor de wapens moet betalen. Klopt dat want als dat zo is dan....:{
Volgens mij was het juist ZO ... Je kan kiezen uit een bepaalde class, die hebben elk standaart wapens. Door de campaign te spelen verdien je credits ... Met die credits kan je nieuwe equipment kopen, waardoor je beter wordt. en deze equipment kan je online gebruiken. Maar dit weet ik niet zeker, dat zal ik moeten afwachten tot ik het spelen kan.
uitgesteld tot 1 juni hoorde ik hij was verwacht op 15 maart want dan kon ik hem downloaden dus het is echt k*t dus dan maar wachten tot 1 juni en anders als ie in de winkel ligt op 24 m aart dan in de winkel kopen