Jammer dat ie officieel is uitgesteld! Live is inderdaad leuk met Rainbow Six. RB3 heb ik heel veel gespeeld op Xbox Live.
Hij komt niet in maart.... nieuwe release date is nog niet bekend, maar ik heb zo'n gevoel dat Lockdown in de zomer uit gaat komen...
Ik snap echt niet hoe hij nu zomaar een paar maanden uitgesteld kan worden? Komt Ubi soft 2 weken voor de release er opeens achter dat het spel nog lang niet af is ofzoiets??
Maar ik snap ook niet WAAROM die verzet zou moeten worden..:{ Zeker Bugfixes..lijkt me zo een oude smoes..:{
feodor probeer eens wat nuttigere posts neer te zetten... Het uitstel betekent in mijn ogen juist iets goeds: ze willen hem nog beter maken, ik was al bang dat het een afgeraffeld product zou worden (misschien omdat ik er nog weinig van had gehoord)
Snap niet waarom zijn post niet nuttig is. Hij vraagt zich toch gewoon af waarom het uitgesteld wordt. Ik vind het opzich wel goed, kunnen ze meer dingen verbeteren. Daarnaast duurt het wel weer langer.
Tsja, ze kunnen nog wel het een en ander Fixen enzo, maar het mag niet te lang duren of ze moeten maar METEEN een goede en vaste Release vaststellen, want anders zit iedereen te wachten en is het eindelijk zover en moeten we nog een maand wachten..
uitstel vind ik niet altijd zo erg, het gaat mij meer om het eindresultaat he als dat een goed spel is dan zou het wachten het zeker waard zijn. (maarja...ik ben dan weer niet zo goed in wachten )
Ja, das waar maar dan moeten ze niet meteen een Release opgeven waar iedereen dan op zit te wachten en dan uiteindelijk nog 'n 2 maanden erbij..
ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar je moet maar altijd denken dat elke releasedatum wel verzet word. dat is altijd wel, dus reken er dan ook maar niet meteen op dat als er een bepaalde datum gezegt word, dat het die ook egt is. maarja...tog is het dan wel teleurstellend als je je dr op verheugd had..net zo als bij dit spel dus. wantka, deze moet ik dus ook h ebben
Er staat in het Official Xbox Magazine dat ie nog steeds Maart 2005 uitkomt. Klopt dus niet die release datum. Heb een trailer ervan gezien en het zag er eigenlijk niet zo interessant uit. Op screenshots en alles lijkt het alsof het weer supervet wordt, maar nadat ik de trailer heb gezien vind ik het eigenlijk niet zo boeiend. Kan me ook vergissen, want als het gewoon zoals RB3 is dan is het gewoon weer vet. Wel leuk dat ze er een persoonlijke draai aan hebben gegeven.
@ Michiel@ubi Weet jij misschien waarom hij is uitgesteld ? Bugfixes ? Verbeteringen ? Nieuwe dingetjes ...
Ik denk dat je 'm ff moet PM'en... Ik hoop in ieder geval dat het verbeteringen zijn. Dat zou betekenen dat ze nog 2 maanden hebben om verbeteringen aan te brengen.