1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Petor, 10 dec 2004.

  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie officieel is uitgesteld! Live is inderdaad leuk met Rainbow Six. RB3 heb ik heel veel gespeeld op Xbox Live.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    hoe weet je dat dan hij is nog lang niet uit :+

    tijd dat ik ff screens ga zoeken van rs4
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je naar Filmpjes kijkt misschien ?? :{ Precies..
     
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk blij dat hij uitgesteld is.
    Nu kan ik BiA, TS3 en SC:CT kopen.
     
  5. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt niet in maart.... :mad:
    nieuwe release date is nog niet bekend, maar ik heb zo'n gevoel dat Lockdown in de zomer uit gaat komen...
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik zo slecht van UBI..waarom stellen ze Games toch ZO vaak uit ? :confused::mad:
     
  7. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet hoe hij nu zomaar een paar maanden uitgesteld kan worden? Komt Ubi soft 2 weken voor de release er opeens achter dat het spel nog lang niet af is ofzoiets??
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutje moet toch kunnen;) ik zeg altijd: Fouten zijn er om te leren:9
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap ook niet WAAROM die verzet zou moeten worden..:{ Zeker Bugfixes..lijkt me zo een oude smoes..:{
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    feodor
    probeer eens wat nuttigere posts neer te zetten...



    Het uitstel betekent in mijn ogen juist iets goeds:
    ze willen hem nog beter maken, ik was al bang dat het een afgeraffeld product zou worden (misschien omdat ik er nog weinig van had gehoord)
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet waarom zijn post niet nuttig is. Hij vraagt zich toch gewoon af waarom het uitgesteld wordt. Ik vind het opzich wel goed, kunnen ze meer dingen verbeteren. Daarnaast duurt het wel weer langer.
     
  12. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ze kunnen nog wel het een en ander Fixen enzo, maar het mag niet te lang duren of ze moeten maar METEEN een goede en vaste Release vaststellen, want anders zit iedereen te wachten en is het eindelijk zover en moeten we nog een maand wachten..:mad:
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    uitstel vind ik niet altijd zo erg, het gaat mij meer om het eindresultaat he :D
    als dat een goed spel is dan zou het wachten het zeker waard zijn. (maarja...ik ben dan weer niet zo goed in wachten ;))
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das waar maar dan moeten ze niet meteen een Release opgeven waar iedereen dan op zit te wachten en dan uiteindelijk nog 'n 2 maanden erbij..:mad:
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja daar heb je dan ook wel weer gelijk in, maar je moet maar altijd denken dat elke releasedatum wel verzet word. dat is altijd wel, dus reken er dan ook maar niet meteen op dat als er een bepaalde datum gezegt word, dat het die ook egt is.
    maarja...tog is het dan wel teleurstellend als je je dr op verheugd had..net zo als bij dit spel dus. wantka, deze moet ik dus ook h ebben :D
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat in het Official Xbox Magazine dat ie nog steeds Maart 2005 uitkomt. Klopt dus niet die release datum. Heb een trailer ervan gezien en het zag er eigenlijk niet zo interessant uit. Op screenshots en alles lijkt het alsof het weer supervet wordt, maar nadat ik de trailer heb gezien vind ik het eigenlijk niet zo boeiend. Kan me ook vergissen, want als het gewoon zoals RB3 is dan is het gewoon weer vet. Wel leuk dat ze er een persoonlijke draai aan hebben gegeven.
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij is pas sinds vorige week verzet he dus OXM kon dat toen (in Feb.) nog niet weten..:{
     
  18. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik :)
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    @ Michiel@ubi

    Weet jij misschien waarom hij is uitgesteld ? Bugfixes ? Verbeteringen ? Nieuwe dingetjes ...
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je 'm ff moet PM'en...
    Ik hoop in ieder geval dat het verbeteringen zijn. Dat zou betekenen dat ze nog 2 maanden hebben om verbeteringen aan te brengen.
     

Deel Deze Pagina