Rainbow Six Hapert

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raptor, 10 nov 2003.

1. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    quete ;Ik heb er alleen maar last van in de multiplayer.
    Als ik begin met lopen of stop dan gaat het beeld nog ff een halve seconde verder waarna het zich terug positioneert in de goede stand.
    Maarja dat komt ook door de lag denk ik.

Vind het toch raar...ken mensen met een upload van 256 en die hebben nooit lag en ik heb 320 en ik heb het best wel vaak.
    Toch wel jammer.... (Eind quete ) ((ben nog een noob in dit forum))

dat noem je gewoon lag :)

2. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, het is maar een hapering bij het begin filmpje. Maar bij andere filmpjes heb ik er geen last van. Om even op die disc dirty te komen, gewoon even in de drive blazen en dan werkt het wel weer(bij mij dan) Trouwens wel vet intro filmpje:p

3. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    o ja even voor Justjoop. Waar jij last van hebt heet lag. Het is internet vertaraging dat veroorzaakt word door iemand in de server met een langzame verbinding

4. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    nvm, gewoon niet het hele bericht gelezen.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mijne hapert ook tijdens het spel... echt fucking irritant, telkens hapert at ding, en daardoor ga je telkens dood. Strontziek wordt ik ervan.

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. heb ik ook een klein beetje last van, no way dat dit lag is........
    Ook gewoon offline.... en ik ga mijn Xbox hier niet voor naar MS laten brengen hoor, RB6 is het enige spel ( van de 50+ games ofzo die ik gespeeld heb) die hier last van heeft, jammer dan.

En Gizmozz......boven de post reply knop staat de Edit knop, die in het vervolg gebruiken zou wel handiger zijn....

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    bij mij hapert iej vaak tijdens online gamen ...dan hoor ik de dvd drive van men xbox hard werken en blijft beeld 1 a 2 seconde stilstaan...heeeeeel irritant

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb dit toevallig vandaag 1 keer gehaad in het hoofdmenu; Als ik naar 'xbox live' in het menu wilde gaan, dan hoorde ik wel ''klik" maar pas 5 sec. later sprong ie op die optie :8

Edit: Na de xbox gereset te hebben deed alles het weer :cool:

Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  9. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nog steeds...... :mad:

Deel Deze Pagina