Het spel loopt bij mij steeds vast en ik ga hem morgen terugbrengen, want hier wordt ik gek van. Hij is niet beschadigd op de een of andere manier. Dit wordt ook de eerste keer in mijn leven dat ik een spel ga terugbrengen. Single player was leuk, maar live is irritant als hij steeds vastloopt.
Ik heb gehoord dat het vastlopen komt door mensen die de pec training niet hebben doorlopen en een server joinen. Verder schijnt het spel vast te lopen als de host een te grote server heeft aangemaakt. Heel irritant. Klopt ja dat je xp krijgt als je team wint. Daarom heb je nu echt al veel sukkels die een game aanmaken, de timer op een x aantal seconden zetten en gewoon niet spelen. Ik ben nu een lvl 20 combat medic en weet niet eens waar ik een field clinic kan neerzetten...
ben level 6 medic...helaas moet ik ff wachten omdat ik niet meer kan healen totdat de patch er is. wat houdt die controller bug in? vind het wel een super spel wel wennen maar je moet je er voor open stellen.
Je kan een field clinic op een geel kruis neer zetten ergens midden in de map. Er staan in elke map meestal 3 kruisen. 2 bij elke spawn die zijn voor de turrets die een engineer neer kan zetten en op een centrale plek en die zijn voor de fieldclinics. Ik heb nog niet alle field clinics gevonden, maar wel de meeste. In clinic moet je bijvoorbeeld naar het trappen huis gaan, daar helemaal naar beneden. Als je dan die gang in loopt kom je dat gele kruis tegen. Met team sharpshooter heb je alleen niet zo veel aan een fieldclinic, maar met survival kan het wel handig zijn.
Ik ben ook veranderd van klasse. Commando vond ik niet zo lekker spelen, de recoil bijvoorbeeld met de heavy weapons. Dan kan je helemaal niet precies mikken. Net ben ik veranderd naar een Combat Medic, die vind ik wel lekker spelen. Lekkere guns waarmee je wel goed kunt mikken. Gelukkig begon ik ook bij level 6. Alleen een beetje suf, een medic die niet kan healen. Ik heb een medkit van 100% maar ik kan er nog niks mee. Hopen dat de patch snel komt. Als je een kill maakt en je hebt weinig leven, zou ik graag ff mn leven willen vullen. Maar ja, ze zijn er in ieder geval mee bezig bij Ubisoft
Als je medkit 100% is kan je wel healen, moet je hem equipen en dan kan je zien hoeveel health iemand heeft en daarna met linker trigger healen.
Oh, vreemd. Ik heb net suf op de linkertrigger zitten drukken, maar er gebeurde niets. Je moet toch shots hebben ofzow om iemand te kunnen healen?? Ben nu nog een beetje een Medic noob, ga zo weer ff proberen
Je moet wel je medpac geselecteerd hebben, zie je links onderin je scherm en kan je selecteren met Y. Hij moet ook wel geraakt zijn, want als hij nog groenbalkje heeft kan je hem niet healen.
Je hebt idd gelijk. Kon nu wel gewoon healen. Toen mn medkit 0% was kon ik hem repareren tot 75%. Wanneer kan je dan je medkit niet meer gebruiken??
die bug is al gefixt dus je kan gewoon altijd healen. weet iemand wanneer je medals krijgt? ik zag op internet dat elke game mode op elke map er 1 is maar dat heb ik gedaan maar ik heb niks . voor de rest weet ik: -100 kills -100 deaths -100 carriers killen bij retrieval -100 keer scoren bij retreval -alle granaat soorten 2 keer gebruiken in 1 server(ook gas mask) -250 sateliet overnamens -(alle modes op alle mappen?) -20 sharpshooter rondes achter elkaar 90% accuracy hebben
mercenarie-100 kill purple heart-100 deaths interceptor-killed canister carrier 100 times biohazard-scored canist 100 times communications-250 conquest takeovers attendence-been on everyday for a week sharpshooter-90% accuracy for 20 games straight equipment-used every explosive twice in 1 server and gas mask. mine-planted 500 claymores vetern-played every game type on every map valor-win 20 consecutive clan matches Dit zijn al de medals, die van elke gametype op elke map heb ik zelf al gehaald, dus hij is te halen.
vandaag een paar potjes op live gespeeld (gelukkig geen last van de vastlopers waar ik heel veel over las) maar moet zeggen dat dit spel echt super is vooral PEC mode denk dat ik hier wel een hele lange tijd veel lol mee zal hebben op live.
Weet iemand of er binnenkort een patch te verwachten is die de rest van de bugs (of een gedeelte ervan) uit het live gedeelte haalt. Ik denk hierbij aan, dood gaan terwijl niemand je raakt, de ongelooflijke lag in het spel, niet bijgewerkte PEC scoreboards, het ineens stoppen van het spel terwijl de tijd nog niet om is en andere server errors.
Check mijn posts in het xbox games\rainbowsix4 topic. Ik heb info van dev team en een chat gepost met info over de update.