Dubbelpost met andere Lockdown topic, maar te belangrijk om jullie te onthouden. - P90 Stats have been balanced. - Lag Issues. We found multiple optimization points. The game will run a lot smoother - P.E.C. character data lost. We added protection so that your Data is not lost. - No more walking in the water on Harbor. Doing so will cause certain death. - Flash Bang and Gas effect won’t stay after death. - We think we have nailed down the P.E.C. crash (Cross fingers) We are now testing our fixes. Keep a close eye on the forum for new updates. We are getting closer and closer.
ben vanavond ook van de partij me stats update die niet ? zat net in server en was volgens mij toch echt voor stats had er 20 gedood zie geen stats
Ik was level 34 en plots na een rondje sharpshooter werden iets van 3 a 4 mensen in de server gereset naar level 8 inclusief mij. Ben gewoon alles kwijt al die tijd voor jan met de korte achternaam mezelf omhoog gewerkt. Alleen me medals en me geld heb ik nog. Weet iemand of dit terug gedraaid kan worden.
Ja als ik naar de PEC mode statistics ga sta ik nog gewoon 1400ste met een level van 34. Heb me Xbox een keer gereset maar helpt helemaal niets.
Ja heb alleen de begin wapens van de commando. Mijn outfits en headgear en mijn granaten heb ik nog. Heel vreemd.
In het begin vond ik Lockdown echt wel een vette game. Nu... heb ik de game al een week ofzo niet gespeeld. Het echte Rainbow-gevoel is weg. Jammer van deze game, maar ik kijk uit naar Far Cry Instincts. Dus treur niet Ubisoft.
Net was zo server met die haven ofzo ? gingen ze glitchen echt kut werd van beneden afgeschoten door gasten in het water
Die dingen gebeuren en zijn van tevoren bijna niet te voorkomen (zoals bij halo 2, wat ik overigens een schijtgame vind). Maar... Lockdown stelt toch best teleur. Ze hadden het niet zo makkelijk moeten maken. PEC mode? Cool! Aanpassen voor de mainstream? Zwaar tactische fout... Ubisoft, had me nou aangenomen voor die super interessante en leuke functie op jullie kantoor in De Meern deze zomer. Niet dat jullie het hadden kunnen tegenhouden. Wel hadden jullie de echte hardcore Rainbowers kunnen voorbereiden en juist die 'Ik game 3 uur in de maand'-pikkies deze game kunnen showen. Zij diggen deze shit. Wij niet.
eigelijk hadden ze gewoon black arrow met pec mode moeten doen! want het schieten is meer rambo style geworden het schieten is de voorgaande delen was veel vetter en moeilijker.
Klinkt niet best... ik krijg dinsdag Lockdown en hoor van verschillende kanten dat het enorm arcade geworden is vergeleken met deel 3. Ik heb deel 3 + Black Arrow kapot gespeeld en was er ook aardig goed in, dus ik neem aan dat Lockdown dan zal tegenvallen?
het hoeft niet tegen te vallen ik vind het ook een leuk spel je moet alleen door het begin heen en wennen na een tijdje word het echt vet.terwijl ik ook rainbowsix(black arrow) dood heb gespeeld
ik heb het spel net binne eerst indruk tjah eerst saaie training zoals gewoonlijk maar online potje respawn kweenie of dat dat p.e.c was want dat snap ik nog niet helemaal maar dat lagde wel want dan schiet je 10 kogels op iemand die stil staat en dan schiet hij je weer kapot maar nederlandse/belgiese gamers hier mogen mij wel toevoegen kheb niemand in m'n friendlist die dit spel heeft want met engelse die niks zeggen spelen is ook niet leuk pharrelshell
aah echt tegenvallend jonge, het aantal online gamers in rbs lockdown is alweer gehalveerd, als je een nederlander tegenkomt is dat zeldzaam (m.u.v. je vriendenlijst dan he)
De hele OSK-Live Comunnity heeft deze game allang opgegeven. In deze community zitten de beste (rb6)spelers van europa. www.osklive.com