Tja niet echt boeieind als het enkel en alleen gaat om skins of progressie in de game, die je sneller unlockt. Ben er zeker geen fan van maar als ik bijvoorbeeld kijk naar assassins creed waar je betere wapens sneller kunt vrijspelen door ze te "hacken" aka kopen, vind ik niet dat het een grote impact op de game heeft. Blijkbaar is dit iets wat Ubisoft tegenwoordig standaard in haar games toepast. Nog steeds geen fan maar als het op een dergelijke manier gebeurt, kan ik er goed mee leven.
Gast, wat Ubi doet is je een soort van God Mode geven met die transacties. Ik wil daarom de games ook niet meer kopen, te grote verleiding. Met de AC games is het zo dat je er je schip en al je wapens en armor tot de beste mee kon krijgen. Op die manier werd zelfs de game voor mij aan de makkelijke kant, en zo moeilijk waren ze niet. Het verbeteren van je personage of je zijn attributen moet je gewoon spelender wijs doen, niet met geld.
It's always worth the wait. Mijn liefde voor Ubi is allang verdwenen. Ja, ik heb me prima vermaakt met sommige Ubisoft games (Assassin's Creed 1, RBSV 1+2). Ze hebben alleen wel alle franchises omgetoverd tot een melk koe. Assassin's Creed, Splinter Cell, Far Cry en hun nieuwe titels als The Crew en Watch Dogs waren ook ondermaats. Op zichzelf zijn het vaak geen slechte games, maar toch weten ze altijd iets fout te doen waardoor je er een nare smaak aan overhoudt. RB: Siege lijkt me wel weer interessant omdat het de eerste 5v5 game is voor de Xbox sinds Counter Strike, maar ik wacht sowieso de eerste dagen van de release nog even af.
Je kunt het ook weer te zwaar overdrijven. In de AC games zijn het gewoon shortcuts naar sterkere items die je zelf ook gewoon kan halen. Lijkt me sterk dat je met RSS echt P2W items kan kopen. Het zullen wel gewoon flair items zijn.
Bekijk dan de micro transacties van de AC games maar eens goed. Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de game er een heel stuk makkelijker door werd. Ik neem aan dat een RS game niet makkelijk bedoeld is of wel? Uiteindelijk is het voor ons beiden een kwestie van afwachten, maar zelf vertrouw ik het niet.
Open Beta van 25 Nov tot 29 Nov en die aan de Closed Beta hebben meegedaan kunnen 24 Nov al beginnen aan de Open Beta.
Wapens etc. zit je natuurlijk wel weer met balancing issues. Je zult altijd zien dat een DLC wapen weer net inie mini beter is dan de standaard wapens, waardoor je weer P2W kreten krijgt. Zelf heb ik hier minder wat minder moeite mee. Een beter wapen compenseert vaak nauwelijks voor een gebrek aan skill/tactiek, maar een goed wapen in de handen van een (extreem) goede speler kan wel storend zijn.
Open Beta is nu te downloaden in de store, weet alleen niet of je al gelijk kan spelen of dat het echt morgen pas werkt https://store.playstation.com/#!/nl...iege/cid=EP0001-CUSA04023_00-RB6SIEGEOPBE0000
Ik zit nu de beta te spelen. Toch echt weer geweldig . Behoorlijk tactisch, heerlijke afwisseling tov de rush shooters. Dikke kans dat deze in mijn collectie komt.
Alleen voor de mensen die de beta hebben gespeeld toch? /Edit: Ja dus. Vandaag voor de beta deelnemers, morgen voor iedereen. De beta duurt tot en met zondag 29 november.
Speelt net even wat anders dan Battlefront Players are able to vote on spawning and objective locations Removed DEATH REPLAY from Ranked Matches Minimal HUD setting to allow for maximum realism Removed all Scoring indicators Removed all grenade indicators Removed all threat indicators Removed all reload indicators Removed teammate outline Removed kill confirmation marker
Vanmiddag maar even checken. De beste Xbox Live multiplayer ervaring die ik heb stamt nog steeds uit het Rainbow Six 3 tijdperk op de originele Xbox. Ben benieuwd.
Defuse the bomb op realistic is best pittig, heb nog geen team gevonden waarmee ik allebei de bommen ontmanteld kreeg. Verder wel jammer dat de progress van de closed beta niet is overgezet.