Strak hoor... Zeker een game om in de gaten te houden, hoop wel dat ze 2015 halen, maar dat zal wel rond kerst zijn.
Gewoon speelbaar daar dus...nice! Multiplayer first game noemen de developers het ook, dus de campaign is niet de nummer 1 prioriteit. Hopelijk krijgt het wel een normale campaign die in co-op te doen is, co-op for the win hoor. [yt]InX6mfDHVYc[/yt] [yt]uSsci-1EH6c[/yt] [yt]hJwZ9iOSlpI[/yt]
Waarschijnlijk zit Terrorist Hunt er weer in. Kun jezelf kiezen hoeveel AI en welke sterkte er willekeurig aanwezig zijn in het level.
Ook zo typisch die Amerikaanse huizen, al die muren zijn gemaakt uit karton en worden zo kapot geknald.
[yt]K9WjpguRDvs[/yt] Ze ontwijken de vraag of er een campaign in zit.. Mn theorie over een download game a la Counter Strike blijf ik houden
Ik check nu pas die Ubisoft press conference multiplayershit. Man wat is die shit vreselijk slecht gespeeld zeg.
Superblij dat Rainbow Six weer terug is, maar hopelijk zit er wel een normale singleplayer in of iig een terrorist hunt mode. Geweldige herinneringen aan co-op in games als Rogue Spear en Raven Shield, maar ook de eerste Vegas game.
Rainbow Six Siege gaat morgen live los Op donderdag 17 juli 2014, om 20:00, kruipen de ontwikkelaars Van Rainbow Six Siege voor de camera om de game live te demonstreren en vragen van de community te beantwoorden. Dit is te bekijken via het Ubisoftkanaal op Twitch. Rainbow Six Siege werd tijdens de E3-persconferentie van Ubisoft aangekondigd. In het spel speel je met een team speciale agenten die terroristen, gijzelingen en meer moeten verijdelen. De game focust zich vooral op multiplayer. Rainbow Six Siege komt in 2015 uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc.
Ben benieuwd of ze lang genoeg streamen om wat diversiteit te laten zien in plaats van een E3 demo #2.
Ik zag net op Gamersyde een comment van iemand die de stream keek en zegt dat er een singleplayer en co-op in zal zitten. Terrorist Hunt etc. Wanneer Ubi dichterbij de alpha komt van de game...gaan we meer horen/zien. Yay!
Ziet er goed uit! Ik ben nu met Rainbow Vegas 2 bezig. En hoewel ik het een goed spel vind mis ik de 'duistere' sfeer uit de SWAT series vooral 4. Hoop dat ze daar ook ooit nog een game vanuit brengen.