Dit weekend classic old school Rainbow Six Vegas gespeeld met via de headset opdrachten geven aan de AI, "breach and clear!" Een klein beetje hoop dat deze mogelijkheid ook in de nieuwe Rainbow komt.
Hoop vooral op betere AI. Vegas 2 was leuk en heb ik veel gespeeld coop, maar de AI was soms echt bedroevend ...
Ik hoop vooral dat het niet de GR kant op gaat maar dat het qua schieten net zo'n leercurve heeft als RSV en ik hoop dat het cover systeem er weer in zit
als iemand nog een rainbowsix clan zoekt voor volgend jaar als ie uit is ik zoek nog mensen die willen joinen check de clan site http://dtru.webs.com/
dat kan wel zo zijn maar bij deze game is het wel nodig je kan dit echt niet met random mensen gaan spelen die 9 van de 10 keer niet goed communiceren
Daar ben ik idd ook bang voor. Waar je in bijvoorbeeld BF4 nog veel plezier kunt hebben als je zelf in een team/squad zit en tegen randoms speelt moet hier eigenlijk de tegenstander ook wel in een team zitten want anders is het ook niet leuk
als iemand nog een clan zoekt ben er net een begonnen voor rainbowsix vegas 2 en siege voeg me maar toe DUTCH SWAT UNIT ik speel rainbowsix vegas 2 op de 360 en als siege uit is stapt de clan over naar siege clan site www.dtru.webs.com
Good old times. Toen de CoD generatie nog niet bestond(Oke CoD1/2 zijn awesome) en mensen gingen tryharden in RSV. Je had toen ook nog geen matchmaking dus je moest de hele tijd servers afgaan als niemand online was. En de hele tijd gekicked worden omdat de meeste mensen niet zo goed waren. XD Maybe dat ik een Xboner haal voor Rainbow. Halo ziet er zo shit uit atm en zou echt niet weten of een console nog wel het aanschaffen waard is kwa multiplayer FPS.