plan van aanpak :
1. maak een print van de lijst van deelnemers zoals ze in de TS staan.....
2. stuur iedereen in de lijst een friends request (zodat het opzoeken van elkaars games makkelijk gaat)
3. we werken de lijst af op volgorde van 1 t/m 17.
4. om 20.00 uur zal ik de eerste zijn die de game opstart , iedereen dient dus mijn game te joinen.....
5. als er 16 players inzitten zal ik de game starten , als alles goed gaat zal ik na een 5 tot 10 seconden krijgen dat de achievement is unlocked......
6. achievement unlocked is gelijk game afbreken door de host , de volgende in de lijst dient dan de game op te gaan zetten en iedereen moet die dan weer joinen
7. maak een print van de lijst van deelnemers zodat je bij kan houden wie is geweest en wie je moet joinen en wanneer je zelf aan de beurt bent....
8. om misverstanden te voorkomen vraag ik iedereen met klem om de volgorde van de lijst aan te houden...
9. mensen die nog nooit een dedicated server hebben opgezet : kijk voor zondag goed hoe je het moet doen zodat zondag zelf alles vlekkeloos kan verlopen.
10. als alles goed gaat moet dit toch wel in een 45 minuten ongeveer te doen zijn....
ik denk dat met deze aanpak de snelheid er aardig in moet zitten.......en de achievement aardig snel moet binnen zijn.....
nog even dit naar aanleiding van de vorige keer dat deze achievement gehaald zou worden (puur mijn persoonlijke mening) :
ik verwacht van iedereen volwassen gedrag wat betekent dat dat je houd aan mijn plan van aanpak.
ik verwacht ook zeker dat als je aan de achievement bent geholpen dat je de serie afmaakt en ook dus de andere helpt zoals je zelf ook geholpen bent.
mensen die denken van : zo die is binnen , en vervolgens doodleuk iets anders gaan doen en dus niet meer verder helpen zal ik direct uit mijn lijst verwijderen.
de kans dat ik dan ook nog eens met je wilt gamen of ergens mee wilt helpen is net zo groot als dat je de hoofdprijs wint in de staatsloterij
tevens zal die persoon van mij een negatieve feedback krijgen en een file complaint wegens cheaten (ik zal ook de rest met klem verzoeken om het ook te doen)
zo das er uit
nogmaals ter overvloed :
ben je de host en heb je de achievement , breek de game dan gelijk af !!
hou je aan de volgorde van de lijst....
zorg op tijd dat iedereen die mee doet in je friendslijst staat
wees zondag op tijd!!
alvast iedereen bedankt , mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het wel....
Laatst bewerkt: 15 mrt 2007