1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbox Six 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hebben 2 gasten die ik goed ken via Live (Vegazz en Martial Artist) ook. Beetje gek is dat altijd.
     
  2. Doopy-X-

    Doopy-X- Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik lees overal in de reviews dat deze game een geweldige multi-player functionaliteit heeft over Live (wat ik niet heb en niet zal kopen ook) en via system link.

    Kan je ook gewoon multi'en met 1 xbox op 1 tv? (dus splitscreen)
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij niet, maar ik zal nog even kijken.
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan helaas niet, maar bij de ps2 versie kan het wel :mad:
     
  5. Doopy-X-

    Doopy-X- Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan koop ik deze game dus niet :mad:

    Dan wordt het Prince of Persia.....
     
  6. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog steeds van plan om dit spel te kopen, maar ik heb nu een live trial. Ik heb dus nog steeds een kitje nodig(voor de headset o.a.). Ik ga dit spel bij nedgame.com kopen en een tijd geleden was dacht ik het kitje daar ook nog 30 euro. Maar nu niet meer, weet iemand misschien waar ik hem nog voor deze prijs kan kopen?
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit al bekend is maar de Meat Packing Plant kan gedownload worden. Je kunt er Team Survival, Survival en Sharpshooter op spelen.
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier kan vragen omdat het nieuwe levvel eigenlijk alleen over live gespeelt kan worden, maar ik vroeg me af of er mss een kaartje is van het nieuwe level, ik ken het namelijk nog niet en dat is wel zo handig om de gangen en zo beter te leren kennen.
     
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je rainbow six 3 met zijn 2en of meer spelen en is zo een head set echt veel leuker
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Gave map, die meatpacker. Best tactisch... opvolger van de legendarische garage?
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh hij is nu eindelijk downloadable??
     
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en ik moet zeggen. In het begin heb je even zoiets van, jezus wat een k*tmap maar als je hem toch iets langer speelt, en je kent het level een beetje, dan is hij erg gaaf en ook eerlijk voor beide teams.
     
  13. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, iedereen zei dat er een nieuwe map was en dat ie zwaar kut is, maar ik heb hem gespeeld en hijs erg fijn, g36c is een erg fijn wapen in deze map.
     
  14. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem een aantal rondjes gespeeld en het is wel een vette map. Wat alleen wel zo is, met grotere teams gaat iedereen gewoon granaten gooien in die twee halletjes die de spawn-points met elkaar verbinden. En dat zal alleen nog maar meer gaan gebeuren als iedereen de map beter gaat kennen.
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Beter dat die map gekomen is eigenlijk, ben sinds vandaag weer begonnen met fanatiek RS3 spelen :+.
     
  16. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat kan wel, maar voor beide teams is er een mogelijkheid om al in het begin een trap naar boven te nemen. En daarvandaan kun je ze vanaf boven beschieten, erg cool. :)
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is denk ik wel waar, maar veel mensen nemen de makkelijke weg en gaan gewoon frags in het rond gooien.
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja... Maar dat akn ook erg effectief zijn. Gelukkig zijn er ook nog veel dozen en kisten waar achter je iemand kan coveren(mooi woord)
     
  19. NickenburG

    NickenburG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook en ga het binnekort live spelen ik ben nu bij het level parade. Echt een aanrader is dit spel!
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje he
    ik ben nu in die level waar je zo'n gast moet vangen in zun garage maar steeds als ik hem wil pakken rent die weg en ken hem niet meer pakken of ik wor neer geknalt:confused:
    iemand tips om deze level tehalen?
     

Deel Deze Pagina