Ja, in die levels heb je je night vision echt wel nodig. En wat dacht van de riolen in alcatraz? In het eerste level waarkaats de sneeuw inderdaad, dus daar kun je hem beter niet gebruiken. (ook niet in garage, island estate..)
Vraagje over dit spel Bij deze link hieronder zie je dat het spel split-screen heeft http://archief.xboxworld.nl/game/118 Ik heb dit spel juist hierom geruild maar ik kan het helemaal nergens vinden dat je met een maatje op 1 xbox samen kan spelen Kan iemand mij wat meer duidelijkheid over geven Alvast bedankt
Als je nu alleen ofline kon spelen , en je moest kiezen tussen 3 en black arrow.. welke zouden jullie dan kiezen
Black arrow heeft juist een langere singleplayer, want ze hebben bijde 10 missies. Maar bij black arrow zitten nu ook lone rush missies dus en bij deel 3 was dat niet, dus is BA langer. En de missies van black arrow vind ik ook veel leuker dan deel 3, want ze zijn moeilijker geworden en er komen meer onverwachten dingen invoor.
ik heb net BA gekocht (had rbs nog niet) en ik moet zeggen: wat een geweldig spel zeg! Ik heb helaas nog geen live en omdat BA coop gespeeld kan worden heb ik daarvoor gekozen. Tot nu toe zeker nog geen spijt van. Alleen nog ff zoeken naar een Headsetje zodat ik die functie ook kan gebruiken
Heb een review geschreven over Rainbow Six 3: Black Arrow. Lees het hier. Graag hoor ik jouw mening hierover (is mijn eerste gamesreview).