Ten eerste is de Astra een stukje sneller... Merkte gisteren toen ik samen met Rocky racede dat ik gewoon een stuk sneller was in de Astra. Hij slipt minder en trekt rustiger uit de bochten! Daarnaast kwam die bij mij voor de laatste bocht niet zo extreem op z'n neus terecht als de Xsara en lijkt het "draaipunt" (Rocky weet wat ik bedoel) wat realistischer...
Hoe ik verder over de baan ben gegaan.... Geen Handrem, weer (net als met Iceracen) in een rechte lijn acceleren. Vooral bij de korte haarspeldbochtjes was het een en ander te winnen voor mij.
In de lange rechter doordraaier (na het 2de meetpunt) moet je je wagen minder laten slippen, je behaald hierdoor meer snelheid en tja dan geluk hebben met de jumps.
Normaal gesproken loop ik het in de laatste bocht altijd te veneuken, maar die jump had ik zovaak gedaan, dat die nu wel moest lukken! Bovendien had ik 5 minuten eerder ook al zoiets. Ik reed toen een 1:05.9 en verpeste het in de laatste bocht net niet dus! Dan ga je een 2de keer beter met de "spanning" om .
Of ik 2:10 haal... weet niet wat mogelijk is met een RallyCross car...
Denk trouwens niet dat ik nu nog serieus kan racen... Ben echt zwaar moe en ken de baan maar half... Ik ga een paar rondjes rijden en dan lekker de ogen dicht gooien!
Laatst bewerkt: 16 jul 2004