Vind dit online helemaal niet zo tof, vind ik niet zo gaaf voor een rallygame. Circuitspellen vind ik zowieso leuker.
YES, als het goed is komt de langverwachte patch voor RSCII eind deze week uit. Hiermee zouden diverse glitches zijn verholpen (met name onrealistische rondetijden). Tevens zullen dan alle scoreboards worden gereset. Meer over deze patch kun je vinden op: http://www.xblracing.com/forums/showthread.php?postid=334204#post334204 Degene met de nickname: rudeboy is een ontwikkelaar van RSCII let's hope so. Hierna snel weer time-trailen om te kijken hoe je op de leaderboards staat.
ik speel het nog wel eens, ik heb het spel ook nog niet zo lang. dus misschien kunnen we een keer tegen elkaar spelen. ik speel in de vakantie vooral overdag, maar niet als het lekker weer is buiten.
Ik vind het opzich wel meevallen. er zijn nog genoeg mensen online te vinden hoor. Het is nog steeds een uber vet spel.
Ik vind het alleen jammer dat er veel in ghost servers zitten. Jippie, kun je tegen 16 wireframs racen. Als het nou gewoon tegen doorzichtige auto's was, want dit vind ik er nie uitzien. Met zn 4en vind k wl leuk
Dat maakt mij eigenlijk ook niet eens zoveel uit. Het gebeukt worden is ook niet echt leuk maar hoort natuurlijk wel bij rally rijden.
Ik bedoelde in het algemeen rally rijden (rsc2 is toch echt een rally game) en niet het onderdeel rally rijden in rsc2.