leuker dan DTM vind ik, maar ik ben nogal een rally fan.... Vanavond eens effe op live met rs2. Dus wie denk dat ie beter is dan mij voeg me toe !!!
@securer. Dat je niet echt meekomt ligt denk ik ook aan je auto. Ik neem aan dat je nog niet echt veel unlocked hebt. Amerika had em 2 weken eerder ofzo, dus die hebben hem al uitgespeeld. @boessie. Ik dacht al zoiets.
klopt. Heb nu ca. 160 punten offline maar ben meteen op Pro begonnen en heb Amateur dus overgeslagen. Duurt iets langer maar moet nog veel unlocken ja, maar ik moet ook het sturen en remmen nog beter in de vingers krijgen. Wanneer gebruik je de handrem eigenlijk, want ik rem nu alleen met de linker trigger? En ook die online puntentelling begrijp ik niet helemaal. Doe mee an wat races en verdien punten maar doe dan weer mee aan een andere en sta ik weer op 0. Kan iemand me uitleggen hoe dit nu werkt en hoe de scoreboards opgebouwd worden? En tijdens een online match unlockte ik een skin voor een auto maar kan dit ding nergen terug vinden lol. Teveel auto's, teveel banen, teveel mogelijkheden maar oh wat prettig om dat de komende tijd allemaal te moeten ontdekken
Je kan beter niet met linker trigger remmen. Althans niet teveel, op gravel slaat ie dan vaak om en glij je te vroeg. Beetje tikken op die gewone rem en vooral de handrem gebruiken. Die skin vind je terug als je je auto kiest en dan op X duwt, kan je wisselen van skin. Online puntentelling ben ik zelf ook nog niet achter
Ik wil wil mee doen. *) Maar hoe gaat dat in z'n werk dan? Ik ben niet goed maar vind het wel te gek. Ik wil wel het liefste tegen Nederlanders spelen.
Eerst ff wat meer unlocken dan ben ik ook veel online te vinden met deze game. Voeg me maar toe als je wilt.
moet je eerst je gametag aan melden aan je email adres op xbox.com en dan live en dan naar xsnsports.com en dan inloggen en dan kun je kijken naar de game die je leuk vind mijn titel naam is WELKOM NEDERLANDERS EN MEER
Ik heb me ook aangemeld en voor het gemak Competition name: WELKOM NEDERLANDERS EN MEER Password: 13944260 Play Style: Tournament Round Robin Begins: 5/24/2004 Round Robin Deadline: 5/25/2004 11:59 PM PST Championship Game Deadline: 5/26/2004 11:59 PM PST
Als ik het goed begrijp begint het toernooi op 24-05 Eerste Ronde moet je voor 25-05 om 11.59 hebben gereden (20.59 onze tijd) Championship game moet voor 26-05 om 11.59 worden gereden. (20.59 onze tijd) PST is Pacific Standard Time (= minus 9 uur tov onze tijd)
Ik heb me ook aangemeld. Ik heb alleen en vraag. Hoe wordt er geraced? Zijn het heats van 4 man( omdat collision op solid staat) of moet je toch met acht in een game. Want dan kan je weer geen solid collisions aanzetten. Missshien is het ook wel makkelijk om hier een tijd af te spreken.
Ik moet nog ff aanmelden, tenminste met ZWEETREET, want onder Mamamias NL ben ik al wel bekend met dat netpaspoort of zoiets.
Ik heb me zojuist aangemeld met Mamamias NL want met die andere gamertag lukte het niet. Hoelaat begint het nu precies? En het was toch op a.s.maandag hè?
rond een uur of 20.00/21.00 maandag? Ik wil trouwens wel hosten heb een 8194/1024 verbinding vanavond voeg ik iedereen alvast ff toe
Spelen we met 8 man in een game dan. Ivm met de collisions. Maandag avond 9 uur vin ik wel een goeie tijd. Ik weet niet hoe andere hier over denken.