1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rallisport Challenge 2 @ Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Digs NL, 19 mei 2004.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Haha kheb nu de snelste tijd gereden:p

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je staat nu weer 2e ;). Laatste dag voor deze stage vandaag!

3. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Hmm dat zal ik ff kijken, twas een errug snelle tijd... maar niet snel genoeg helaas..

4. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Sow mijn tijd is weer 2 sec sneller:p

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

w8 maar, nog een weekje en ik heb zelf live!! hoef ik ook niet meer op iemand anders zijn account te rijden :p (PGR2)

6. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Haha dat had je gedroomd.

Kom als je live hebt maar is ff tegen Tamaniak, King tuur, Alex V, Capthain Tho, Pacboy rijden dan wordt je dik ingemaakt *)

7. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tuur en Alex duiken ook overal op waar het draait om een stuur en gasplank. Maar ik heb jou tijden ook eens gecheckt Go Ahead, die waren ook echt niet verkeerd. Deze ronde moet ik echt winnen anders ga ik het erg lastig krijgen.

8. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    deze course is mijn :) Al moet ik een hele nacht doorhalen :+

9. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kan ik eigenlijk jullie tijden kijken via die website?? Kan ze nergens vinden alleen van hoeveel punten je krijgt.

10. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
  11. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Nee maar ik wou kijken welke tijd je had gehaald bij de 2e round maar dat kan ik nergens vinden?? Weet jij wel hoe dat meot dan

12. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Tja, de link doet het alleen voor mij, is een link met mij id of iets. Iig moet je dus naar de competitie hoofdscherm. Daar zie je links van boven naar onder de deelnemers. En steeds verder naar rechts zie je de scores (punten). Boven de punten staat een link 'details' klik daarop en je ziet alle snelste tijden. Meest rechts zie je nogmaals 'details. Hier staat vermeld de snelste tijd gereden door iemand en welke auto dat dan was.

Hoop dat je er zo uitkomt.

De tijden tot nu:
    1 Rocky II 6 4:14.307 4 race details
    2 Go Ahead Eagles 5 4:20.006 3 race details
    3 MiniMeanMachine 4 4:33.778 3 race details

13. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja ik heb ut gevonden.

Kheb al weer tijd voor die volgende round gezet moet jij dus ff ook doen

14. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een mogelijkheid om mee te doen *) _0/ .

Ik ben nu zelf een beetje bezig met Time attacks, alleen snap ik niet hoe sommige met een PP Tacoma hun tijden neer kunnen zetten, ik heb alle wagens unlocked, maar die auto kan ik niet selecteren :confused: .

15. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat is cheaten. Moet je zelf een game hosten en dan weer de xbox live rules uit zetten en dan weer aan of sow.

16. Chimaera

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, als het een cheat/bug is laat dan maar zitten :p. Ik vind het veel vetter om met m'n Peugeot 205 T16 op plaats 58 te staan tussen allemaal PP Tacoma's _O_ ;).

17. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    De scoreboards worden nog wel gereset binnekort. Zou er voorlopig niet al teveel tijd insteken. Een season waar ik aan meedoe en die nog mensen zoeken, heet 'XBA Round 1' start volgende week (niveau ligt wel hoog geloof ik :eek:).

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vind het zelf wel jammer dat de Group B en de normale huidige WRC auto's als één klasse worden gezien :mad:.

19. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Jij bent geen fan van group B, is het niet ;). Vind het zelf altijd wel geweldig met die raketten op vier wielen rijden.

Ben het wel met je eens dat het jammer is dat je als host geen settings kan afdwingen.

Binnen XSN is dat stukken beter geregeld. Je kan geen auto afdwingen, maar wel groepen. Dus dan kan je bijvoorbeeld alleen toestaan met de rally 2 auto's te rijden (de WRC's). Maar je kan ook je ijsracers pakken om eens een hillclimb te doen. Erg leuk :).

20. Chimaera

Leuk Bevonden:
    0
    Rakketen is misschien wat overdreven, dat zijn die Hillclimb auto's met meer vleugel dan wagen....

Maar ja, ze zijn wel een paar seconde sneller dan de Group A en dat is wel jammer. Ik vind het zelf veel leuker en relaxer om in een 206 of Impreza WRC te rijden! Maar ja, als de rest een Group B bak heeft dan moet je wel, anders is het online niet bij te houden... Niks is zo frustrerend als het verliezen door gebrek aan PK's |:- .

Maar als je met een 206 van een Metro6R4 of whatever wint, dan is dat natuurlijk wel weer geinig _O_ .

Deel Deze Pagina