Hoe kan ik nou zien wie de xbw competitie heeft gewonnen dan dat kan ik nergens terug vinden wie weet hoe dat moet?
Ga naar je profiel (rechtsbovenin een knop). Dan zie je alle actieve competities vermeld. Weer rechtsboven in dat kader zie je previous competitions (voorgaande competities), klik daarop en je ziet dat we gelijk zijn geeindigd. Allebei 22 punten, good job .
weet iemand al wat meer over het uitkomen van een nieuwe patch (en daarmee ook reset van scoreboards) ? Ik meende zoiets gelezen te hebben ergens...... :{
Tja, eind juni is beloofd. Volgens iemand van dice op het xblracing forum is het moeilijker dan in 1ste instantie verwacht. Ook ik heb liever een goede patch dan er nu 1 die niet alles patched. Eind juni is wel heel dichtbij :{.
Yep daar las ik het dus ook...... maar wanneer die patch uitkomt, worden de huidige scoreboards dus ook ge-reset ? * Ik heb de game net 2 dagen, dus ben sowieso wel meer met de single-player mode bezig de komende daagjes. *
Ja, aangezien daar al heel veel cheaters (meestal top 50 á top 100 zijn cheaters) zijn, zullen alle scoreboard gereset worden.
Ik heb een paar fraaie top 50 tijden en dat komt echt niet door cheaten, maar door gewoon hard te rijden . Wel jammer dat de scoreboards gereset worden, kan ik weer opnieuw beginnen . Ik heb een paar keer een top 10 tijd gedownload om te kijken hoe of wat... Die gasten steken halverwege over naar de andere kant van de track, snapte er niks van .
He dan heb jij ook wel gouden en zilveren auto's . Ben gisteren pas achter de bedoeling van die dingen gekomen. Moet je top 10 en 20 tijden halen (bij mij dus ook legaal ). Wil die patch echt zo vlug mogelijk (wel van goede kwaliteit uiteraard), kunnen we echt met de scoreboards beginnen . /edit doe de langere zweedse courses en toptien is goed mogelijk! Cheats zijn niet op elk parkoers voor handen.
Ik heb m'n toptijden op een paar korte tracks staan . Maar binnenkort begin ik aan de langere stages . Morgen eerst maar ff het spel uitspelen, hoef er nog maar een stuk of 3 te doen in de careermode. Hopelijk unlock je daar iets handigs mee, maar ja dat zal wel niet *). Die zweedse parcours daar is cheaten niet echt handig nee . Als je met een PP Tacoma over al die smalle weggetjes in het donker rijdt is die auto zo naar de klote . Ook afsnijden zal daar niet makkelijk gaan, morgen maar eens proberen!
Ja, ik heb ook een top 50 plaats, legaal, maar dat lukt jke bijna alleen op de langere tracks, of de tracks zonder cheats (en dit was toevallig een lange track)
Ik zie op http://www.xboxgamers.com/?temp_view=view_news.php&viewid=1448 dat er een europees rsc2 kampioenschap word gehouden over live. Moet je maar eens kijken welke landen er mee mogen doen. wel jammer ik dacht dat nederland wel een aardig wat live abbonees zou hebben.
Ik had hem gezien ja.... Zat er eerst nog aan te denken om m'n gegevens op Live te veranderen, zodat ik zogenaamd in Engeland woon ofzo *). Maar ja, als je uiteindelijk iets wint komen ze er toch wel achter dat het adres niet in Engeland bestaat .
Ik heb me net ingeschreven voor een team-season op xsn. Het is een toernooi voor Europa, waar elk team een land vertegenwoordigt. De startdatum is 10-7-2004 en dan 1 dag per ronde, vijf totaal. Ik zoek nog teamleden, heb je zin mee te doen? Ga naar xsn, join 'BATTLE FOR EUROPE' en dan mijn team Netherland (typo, s niet meegekomen ). Het password is 4768159. Wees er snel bij, ik heb al een paar invites verzonden.
Ik heb de competitie ook ook gejoined. Als je dat niet wil dan kick je me maar . Lijkt me wel lache zo'n competitie alleen weet ik niet precies hoe het werkt... 10 juli begint die als ik het goed heb en dan?? Hoe laat wat waar en hoe?? Ik heb namelijk nog nooit aan iets van XSN meegedaan... Edit: Als ik het goed begrijp moeten we eerst op SS3 van GB racen... Heb vanavond ff een halfuurtje zitten crossen op die stage en stond daarna op plaats 60... Onder mij stonden 35 gasten met een PPTacoma, dus eigenlijk sta ik op de 25ste plaats. Laat die competitie maar beginnen .
Je bent welkom . Op xsn wordt over het algemeen hard gereden, dus ik kan wel snelle mensen gebruiken . Nog 1 plek is vrij. /edit wel ss3 in engeland, maar wel met rally 2 auto's. Neem of de imprezza of de citroen. De andere zijn niet snel.
Uh... Rally 2 auto's... Dat zijn toch die oude karren waar een bom van een motor in zit in combinatie met de remmen van een mini... Of zie ik dat weer verkeerd... Ik zat al te twijfelen.... Als je naar het logo van de klasse Impreza, Xsara enz. kijk dan zie je Rally staan met een I ertussen op de achtergrond... Bij de 205, de Metro enz. daar zie je duidelijk Rally met II erbij staan... Dacht daarom dat dat de Rally2 klasse was....
Dubbel post, sorry... Maar editten heeft weinig zin... Heeft iemand al een beetje zitten oefenen op de stages voor de XSN challenge? Ik heb zojuist een beetje zitten oefenen met een Xsara op Great Britain - SS3. Ik kwam uit op een 1:44.500 maar een tijd van 1:42.... is zeker mogelijk! Wat de 2de ronde betreft: Iceracing op Sweden - Torsberg - Räven, daar heb ik een tijd van 47.033 staan...