1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er hier iemand geinteresseerd is in een XSN XBW team season..
    check hier dan ff
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  2. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ok das dus niet verandert, dan haal ik xpand daar kan het wel
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je wanneer xpand komt?
     
  4. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    is al uit volgens mij...
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xpand rally staat voor september geloof ik, en een Xbox versie is nog helemaal niet zo zeker. Daarnaast; Wie zegt dat Xpand zo lekker wordt als Rallisport? Niet dat ik de grote Rallisport-prediker ben maar toch...
     
  6. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee Wouter, jij was toch meer voor McRae?

    Anyway, van het handjevol screen dat ik van Xpand gezien heb kan ik alleen zien dat het er best lekker uit ziet. Ook de vrijheid lijkt me erg vet.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Zeker een titel om in de gaten te houden, maar om nú een goed spel te laten liggen omdat er over drie maanden een ander spel komt wat zichzelf nog niet heeft bewezen, en die beslissing sowieso te maken op grond van een wel heel rare reden (winnen doe je niet door constant zo ver mogelijk buiten de baan te crossen), is wel een beetje vreemd.

    En inderdaad. Ik was/ben altijd meer een McRae fan. Dat predikte ik ooit nadat ik Rallisport Challenge 1 uitvoerig had gespeeld maar dat verstomde een beetje na CMR03. CMR04 maakte dat beter, gelukkig, maar alsnog heeft het nooit het gevoel van CMR2.0 weten te evenaren. 2.0 is dan ook voor mij nog steeds de McRae standaard. Ik ben nog niet volledig overgestapt op het Rallisport geloof hoor ;) Maar ben er in ieder geval niet negatief over, vooralsnog. Nu drie dagen in huis, nog niet op Live gespeeld maar wel de Careers bijna uit al...
     
  8. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel een beetje raar vind in de champion? (3e moeilijkheid), is dat ik met de kwalificatie van crossover duels ruim 10 seconde voorsprong heb maar met de race verlies ik met 3 seconden terwijl ik snellere tijden rijdt als bij kwalificatie, normaal gesproken zou dit toch niet kunnen ofwel? Zijn er meer die dit is opgevallen?
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    dan doe je het knap slecht :) Neej even zonder geouwehoer, ik snap ook niet hoe het kan, misschien dat de auto's beter gaan rijden als ze tegen je rijden ofzo
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Door de spanning die de rijders ervaren, jaha zó goed is de AI dus :D Nee, ik zou niet weten hoe dat komt, maar waarschijnlijk doen ze dat om het spannend te houden, maar dan zou ik het omgekeerde spannender vinden.
    Ben tot nu toe nog erg tevreden over RSC2, vooral over de besturing van de wagen. Echt super, je voelt echt alles en zelfs als wagens identieke stats hebben maar de lengte verschilt voel je dat echt perfect! De graphics hebben ook grote indruk om me gemaakt, terwijl CMR niet lelijk is maar dit is echt _O_ Er zijn echt veel wagens te unlocken, je blijft eigenlijk wel bezig en dat is het gave ervan. Het enige minpunt is toch dat Pro eigenlijk nog iets te makkelijk is maar op Champion is het wel lekker pittig, en zo hoort het.
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    k snap trouwens niet waar mensen over zeuren, dat bij pro het nog te makkelijk is, speel em dan gewoon op champion of niet dan :+
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel het nu gewoon allebei, je krijgt wel andere dingen dus daarom is het wel leuk. Toch is het jammer dat je op de allermoeilijkste moet gaan spelen om het lekker pittig te maken, dat kan toch al eerder naar mijn mening. Maar goed je hebt gelijk als het te makkelijk is moet je gewoon Champion gaan spelen en dat doe ik dan ook graag :D
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Champion is nog steeds makkelijk. Alleen bij die laatste paar races, waar je echt drieduizend-kilometer-stages rijd zakte de concentratie nog wel eens in waardoor ik geen eerste werd; Maar met tweede of derde haal je ook gewoon het onderste uit de kan, alleen de puntjes mis je.

    Probleem is ook dat in Amateur en Pro heel veel dingen t eunlocken zijn die je móet hebben om in Champion en ook online te spelen. Dus je moet er sowieso door heen.

    Zojuist wel een heel spannende Crossover gehad trouwens. Echt heel tof. Ik kwalificeerde met meer dan 10 seconde verschil, maar toch was de race close. Ik in de Citroen Xsara, de AI in de Focus (:eek:). Leukste was nog dat ik toevallig de Matrix OST had op staan die echt práchtig aan sloot bij wat zich in de race afspeelde. Heerlijk. Elke keer afwisselen, de koppositie, elke keer zag je de andere auto rijden. Uiteindelijk reed ik lek en moest netaan de winst aan de AI geven. Was erg tof.
     
  14. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    WouteR: Kom gewoon als crewlid terug hier. Iedere keer geniet ik(en waarschijnlijk ben ik niet de enige) weer van al je post. Jij moet hier weer artikeltjes gaan schrijven! Kom terug!
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dát zit er niet in denk ik :). Ben nog wel 'op het net' te vinden maar ben daar meer achter dan voor de schermen bezig.
     
  16. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry dat ik dit vraag in deze thread hoor.

    Ook niet een wekelijkse column? Iets creatiefs? Of zit het er echt niet in i.v.m. de rest van de crew gezien de meningsverschillen...?
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    voor de zoveelste keer..dat is dus niet waar
    als je hem op champion uitspeelt heb je op 2 wagens na alles geunlocked
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Excusez moi :) Ik was niet zo into Rallisport totdat ik hem vrijdag in een impuls kocht.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    no offense...
    beste is dus om meteen met champ te beginnen
    die 2 andere cars zijn geen must haves
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Damn als ik dat eerder had geweten :p ;) Nouja ach.
     

Deel Deze Pagina