Inderdaad, dat had ik dus gisteren ook gezien op een track van rallycross genaamd Troll Alley (of zoiets). Ik dacht ik download die gast zijn tijd ff omdat ik het niet vertrouwde. Allereerst viel mij op dat hij in rallycross inderdaad met een Tacoma (PP Tacoma) had gereden, en dat is vaag want de PP Tacoma is een Hillclimber. Toen ik echter achter die ghost aanzat, ging hij dus rechts ergens door de muur heen, en zijn rode blokje stond ineens een stuk verder!!! Tja mede gamers...wederom een aantal lui die glitches hebben gevonden, want er worden weer tijden neergezet niet normaal gewoon!!! erg jammer allemaal, maar het is niets nieuws, en al helemaal niet bij racegames....dus wat krijgen we straks weer???
Inderdaad een zogenaamde patch die alles zou verhelpen...en dus worden de tijden weer gereset.Weer al je werk voor niets geweest...(zoals met DTM 2).Maar ja als we daarmee allemaal eerlijk zouden kunnen racen...Who cares!!! Dat van die Tacoma is ook een raar verhaal...want je kunt alleen met Xbox live Rules op OFF met alle auto's racen op alle tracks, en dus niet met Live Rules ON!!!
Verder vind ik het een super snelle lekkere game, die ondanks de cheaters die je in de leaderbords tegenkomt erg leuk is om te spelen....zeker LIVE
Game on dudes
Greetz
Laatst bewerkt: 31 mei 2004