1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan bewaar je wel het makkelijkste voor het laatst wil je het spel volledig hebben uitgespeeld. Ik zou gewoon met het makkelijkst beginnen, weekeindje spelen en je hebt het uitgespeeld. Maar dan staat je wel nog een eventuele uitdaging te wachten.
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je champ uitspeelt unlock je superrally..dus een extra uitdaging
    amature en pro vind ik gewoon tijdverspilling. alles winnen met iets van een halve minuut verschil...tja..van mij hoeft het niet persé. voor de uitdaging doe je het dus niet, maar puur om die extra wagens te unlocken
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach ik vermaakte me er goed mee :) Of ik nu win met 2 seconde of 60, je rijd toch wel alleen. Alleen het punt waarop je races gaat verliezen van de AI veranderd dat. Ben nog niet aan Super Rally begonnen trouwens.

    Owja: De laatste drie auto's uit de Rally 1 klasse zijn een beetje raar. De Impreza rijd erg lekker, de 206 heeft dezelfde stats maar voelt toch wat langzamer aan en de Xsara geeft me gewoon geen beter resultaat (iets minder handling, vandaar denk ik). Iemand die er al een studie van heeft gemaakt deze auto's met elkaar te vergelijken?
     
  4. UC-Torch

    UC-Torch Duuuuss...

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met paar vrienden rallisport 1 ga spelen eindigt het altijd in een rampartij, tikkertje :) of wie de mooiste stunts maakt :p
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou zelf gewoon eerst amateur uitspelen, heb je iig alles unlocked aan het eind :cool:
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Impuls, keek je er niet naar uit dan?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Niet bepaald.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Met Impreza kan je meer door die bochten heen sliden..wel handig in crossover
    Xsara is een beetje logger en daardoor weer een beetje stabieler.
    206 is ook erg wendbaar maar lichter dus vlieg je sneller de bocht mee uit

    Wat ik niet snap..
    Sommige tracks kan ik niet alle auto's die ik unlocked heb kiezen, maar als ik dan naar de leaderboards kijk hebben mensen er toch tijden mee neergezet.Als ik dan race against ghost with same car kies kan ik die auto wel gebruiken.
    Misschien heeft het ermee te maken dat ik superrally nog niet heb uitgespeeld. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is een glitch. Vraag Generalblade/Deathmeat/Defgh maar hoe die werkt :{. Trieste lui.
     
  10. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat had ik dus gisteren ook gezien op een track van rallycross genaamd Troll Alley (of zoiets). Ik dacht ik download die gast zijn tijd ff omdat ik het niet vertrouwde. Allereerst viel mij op dat hij in rallycross inderdaad met een Tacoma (PP Tacoma) had gereden, en dat is vaag want de PP Tacoma is een Hillclimber. Toen ik echter achter die ghost aanzat, ging hij dus rechts ergens door de muur heen, en zijn rode blokje stond ineens een stuk verder!!! Tja mede gamers...wederom een aantal lui die glitches hebben gevonden, want er worden weer tijden neergezet niet normaal gewoon!!! erg jammer allemaal, maar het is niets nieuws, en al helemaal niet bij racegames....dus wat krijgen we straks weer???
    Inderdaad een zogenaamde patch die alles zou verhelpen...en dus worden de tijden weer gereset.Weer al je werk voor niets geweest...(zoals met DTM 2).Maar ja als we daarmee allemaal eerlijk zouden kunnen racen...Who cares!!! Dat van die Tacoma is ook een raar verhaal...want je kunt alleen met Xbox live Rules op OFF met alle auto's racen op alle tracks, en dus niet met Live Rules ON!!!

    Verder vind ik het een super snelle lekkere game, die ondanks de cheaters die je in de leaderbords tegenkomt erg leuk is om te spelen....zeker LIVE

    Game on dudes

    Greetz
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Die "afsnij glitches" had ik gezien toen ik een ghost downloade ja...zeer trieste boel. Heel die rankings zijn erdoor verziekt en daardoor ook het spel een beetje..
    Snap niet hoe je een spel met zoveel glitches uit kan brengen...DICE toch...
    Ze moeten al die cheaters gewoon bannen en een patch uitbrengen
     
  12. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik hem vind tegenvallen over Live. Het snelheidsgevoel is perfect, evenals het geluid, graphics zijn ook erg goed, maar Live vind ik stukken minder. Met max 4 man online (daarna veranderen de auto's in streepjes, dat vind ik zoiezo al niks) en dan óók nog alleen met de mensen voor en achter je praten. En nu blijkt dat de game helaas nog vol met glitches zit ook! Dus live: tegenvaller, de rest: (bijna) perfecte game
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil jij dan met 16 solid wagens op een smal weggetje gaan rijden...dat werkt toch ook niet
    dat voor en achter je praten vind ik ook kut...je kan echt geen normaal gesprek voeren
    of ineens zit er iemand tegen je te lullen die denkt dat hij met iemand anders in gesprek is 8)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook nog opviel tijdens singleplayer is het volgende:
    Tijdens crossover (misschien ook bij andere) finish ik bijv met 7.31 mijn tegenstander ligt ongeveer 3/4 secondes achter mij. Nadat ik ben gefinish duw ik gelijk door naar de uitslag zonder te wachten op de finish van de tegenstander. De tegenstander heeft dan ineens een tijd van 8.19 terwijl in de replay hij maar 3/4 secondes achter mij zit. Dit is een verschil van ruim 20 secondes die ik nergens kan terugvinden. Meer mensen dit opgevallen?
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was me niet opgevallen, maar ik vond het sowieso al raar dat de tijden van je tegenstanders al bekend zijn voordat ze gefinished zijn (wanneer je doordrukt).
     
  16. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil met min 8 man op een smal weggetje rijden ja, en ik vind zéker dat dát een optie moet zijn, waarom niet zoals DTM 2??? Je kan daar ZELF kiezen of je met solid wagens of met "ghosts" wilt rijden.
    Het is heel simpel: ik wil zelf kunnen kiezen of ik met solid of ghosts rij, en ik wil niet dat DICE voor mij kiest of 8 man op een smal weggetje niet werkt!
    En wat ik ook nog een klein minpuntje online vind, is dat je niet de mogelijkheid hebt (wat bij DTM 2 trouwens wel kan) om je auto te tunen, nu is dat geen wereldramp, maar het is wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah Live is niet teleurstellend. Het is ook niet iets om van over de daken te schreeuwen. Wat ik persoonlijk nog het tofst vind is gewoon 1on1 die Crossovers. Echt heerlijk. Vooral die Monaco circuitjes zijn daar echt lekkerr, maar ook Australie is wel tof. Helaas met meer dan twee man heb je niet meer dat je echt een eigen gedeelte hebt, waardoor al gauw heel het idee van de ROC wordt ondermijnd, maargoed.
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Live vind ik wel behoorlijk tegenvallen. Met zijn 2-en is wel leuk, maar vind met zijn 2-en rijden beetje weinig. Bij crossover met meer rijden gaat natuurlijk nergens over, totaal in strijd met de methodiek achter die races. Het is juist leuk van checkpoint naar checkpoint te crossen, terwijl je je tegenstander regelmatig op de tussenstukken tegenkomt. Met meer dan 2 is dit dus niet van toepassing.

    Rallycross is leuk, juist met 4. Maar met ghost vind ik dit dus ook niet aantrekkelijk (kan je ook niet bijhouden wie er allemaal alternatieve routes neemt).

    Rally/hillclimb bevalt mij single het beste (time attack), helaas ben ik nog niet uigedaagd een supertijd neer te zetten, want dan moet je blijkbaar meer door het bos rijden dan de normale route aan te houden. Kan mij ook niet voorstellen dat een simpele patch alle shortcuts en andere fouten uit de game haalt.

    Ook vind ik dat deze game, zoals ook Colin, weer te weinig lastige auto's heeft. Alle A-rally auto's rijden te makkelijk. Haakse bochten kan je nemen door alleen het gas los te laten. Remmen is niet nodig. Gelukkig biedt de B-rally auto's wel een uitdaging net zoals de hillclimbers. Ook toffe bakken.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is het spel aantrekkelijk voor mensen zoals mij die RSC 1 al hebben en geen Live?

    Of is het gewoon meer van hetzelfde, iets betere graphics maar meer niet...
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Tja, het is rally :). Niet echt iets innovatiefs ofzo. Zoals je in de vorige post van me hebt kunnen lezen, vind ik de toegevoegde waarde van live teleurstellend. Met de single play vermaak ik me prima.

    In vergelijking met deel 1 vind ik de game veel beter. Aan de andere kant komt binnen no-time (een maand :confused:) Richard Burns uit. Belooft ook wel een goede game te worden, maar meer op simulatie gericht. Misschien een maandje wachten om te kijken welke van de 2 meer bij jouw behoeften aansluit?
     

Deel Deze Pagina