Ik ben door de preview in XBM van Richard Burns Rally zeer enthousiast over die game geworden. Mede omdat het zo realistisch is, dit mis ik toch nog een beetje. Ik heb Rallisport Challenge 1 en Colin McRae Rally 4 maar bij CMR4 mis ik toch nog dat beetje extra realisme wat Richard Burns Rally mischien toch geeft. Daarom wacht ik nog even de reviews af van Richard Burns (zodra hij uit is natuurlijk) om daarna een final decision te maken!
Ik ben nu bezig met de super rally (laatste 'moeilijkheidsgraad'). Ik heb er 5 rally's op zitten en ik win met gemiddeld 20 secondes voorsprong. Het hele spel is overigens niet echt moeilijk, zeg maar gerust makkelijk. Bij Colin moet je er echt voor werken om te winnen, auto afstellen e.d. maar ik win bij RC2 met gemak op de default instellingen en af en toe een 'klein' stuurfoutje. Het enige wat me bezighoudt om het spel uit te spelen is het maximaal uitspelen van het spel zelf maar dan denk ik dat ie bij mij stof gaat verzamelen. Als ik jou was zou ik ook ff wachten op Richard Burns, ik ben ook wel beniewd wat voor spel het wordt. Als het net zo'n kwaliteit heeft als colin of beter dan schaf ik hem miss ook wel aan.
Het lijk me wel een goed spel, het spel krijgt alleen maar negens. Alleen zit te twijfelen of ik het spel wel moet halen. Wil geen spel hebben, dat ik een paar keer speel en dan weer in de kast verdwijnt. Vond CMR 4 niet echt een goed spel was. Maar 34 euro voor RC2 bij dvdcrave is een goed prijsje. Is het op live echt slecht , is er veel lag ofzo?
Mwah het is niet slecht. Kwalitatief zit het goed in elkaar, voor zover ik heb gezien (behalve die smerige glitches die een aantal lui exploiteren ). t'Is denk ik meer dat het weinig uitdaging lijkt te bieden.
Soms is het op Live wel verrot.. met zn vieren als die auto's gewoon solid zijn, als je vlak bij iemand in de buurt komt begint zn auto te laggen als een gek en kan je niet voorspellen waar ie heen gaat. Gevolg is dat je vaak de lucht in vliegt en ergens in de berm, ravijn, rivier of wat dan ook beland. Heel vreemd. Ik heb ook gehad dat sommige auto's op mijn scherm helemaal niet rijden en gewoon stil staan bij de start maar bij de checkpoints opeens vlak voor of achter me zitten terwijl ze in geev velden of wegen te bekennen zijn :{
Live gedeelte vind ik zeer teleurstellend. Maar qua graphics en zeker geluid is het gewoon een zeer goed spel, ook de single player is best aardig, en het snelheidsgevoel is uitmuntend, maar als je het spel voor Live koopt zou ik het laten liggen.
Kheb geen live en ik moet zeggen dat ik dit spel wel vet vind.. Maar kdenk dat je er zonder live (en misschien ook wel met live) wel snel op uitgekeken ben. De career mode stelt eigenlijk helemaal niks voor. Gewoon een serie races waarbij je dingen kunt unlocken en je hebt het zo uitgespeeld. Zeker de amateur en pro die had ik in 2 uurtjes ofsow uitgespeeld. En de andere 2 modes zijn ook simpel te doen. Het is wel een mooi spel maar heeft weinig om het lijf vind ik..
wat dacht je van een andere internet aanbieder zoeken. Ik heb hier nog NOOIT last van gehad. In geen één live game trouwens.
Geloof mij nou maar, mn internet verbinding is goed genoeg.. heb ook nooit last van deze rare shit bij andere Live games.
blijkbaar tog iets bij jou verkeerd kijk als je in de buurt komt bewegen ze wel een klein beetej maar dat is framerate maar die dingen die jij zegt ligt tog echt ergens bij jou
Ik haal het nog wel een keer, komen deze maand, toch al wat topgames, zoals; Thief: Deadly Shadows, Full Spectrum Warrior en Spiderman2 _0/ .
hey lui.... ik heb het spel nu ook.. en heb niet veel zin om alle 16 pagina's door te lezen maar; Kun je met System Link maar met max 4 players? Ik hoop namelijk meer.... ik wil eigenlijk wel eens een vette racegame waar je met meer man kunt gaan racen. met Live kon je dacht ik wel met 16 players maar dat heb ik dus niet.
Kijk is achterop je doosje Kan ook met 16 max spelers. Ik heb er al is met 7 andere geraced. Is wel leuk
hehe la ma is ook een beetje een gare vraag ik zie het al op het TV scherm staan.... had niet verder gekeken.
Ik ben met Career mode nou al zeer ver gevorderd (Pro+Champion uitgespeeld) maar hebben jullie eigenlijk weleens problemen met de navigatie? Het is beter dan niets natuurlijk en meestal klopt het wel, maar vooral met de easy en medium bochten klopt er soms helemaal niks van. Hier erger ik me nog weleens aan, vooral op hoog niveau begint dat echt irritant te worden als je niet op je navigatie kunt rekenen. Sommige mediumbochten zijn echt makkelijk, maar bij easy zijn sommige echt met gemak medium of erger. Zo heb je bochten die beginnen met een makkelijke easy en vervolgt in een moeilijke medium. Ik weet het, soms zegt ie tightens en dan heeft ie gelijk, maar soms zegt ie het zeker niet en is het wel zo! Ik ben meer een aanhanger van een "easy right into medium right" navigatie, hoewel het een wat langere zin in is het toch doeltreffend en weet je echt wat je kunt verwachten. Hebben jullie dezelfde problemen of zit ik weer is ouderwets te mierenneuken ?
Ja onzin vertelt door je co-piloot leidt ongelovelijk af. Bij dezelfde bochten wil de co-piloot bij verschillende stages zelfs afwijkende waarden doorgeven (monte carlo gebeurd het vrij vaak). Mateloos irriteer ik me aan de 2, tightens. Fuck man dat is gewoon een haarspeldbocht die je dan tegenkomt , niks 2, tightens.... Hoewel ik nu een fix aantal banen uit mijn hoofd ken, blijft het irritant. De comp zegt iets waar ik iets anders verwacht. Een moment vabn twijfel en daaropvolgend dus een crash oid...
Inderdaad, vooral op hoge snelheid moet je dan vaak bij een tightens extreem laat in de bocht remmen, wat je tijd niet echt goed doet. Vaak is een easy tightens een kleine aanloop naar een haarspeldbocht, maar het verschilt zo van elkaar. Tegenwoordig als ik tightens hoor rem ik alvast, dan schiet ik niet keihard eraf/tegen de muur.