1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja zeer irriterend, die co-driver. Sowieso zou ik hem even op Advanced zetten, dan geeft hij de bochten aan met nummertjes, wat al weer iets accurater is. Maar vaak geeft ie ook gewoon iets totaal verkeerds aan, of iets níet (op een bepaald parcours schiet ik áltijd rechtdoor, denk dat ie daar gewoon iets niet zegt). Bepaalde haarspelbochten of squares komen zó laat dat remmen niet mogelijk is. Ook heb ik het idee dat ze met verschillende standaarden hebben gewerkt. Bij Monte Carlo idd, is het begrip 'Tightens' heel erg ruim en ook het 'long' wil nog wel eens langer zijn dan je verwacht. Op andere parcours wordt het vaak beter aangegeven, door bv 'tightens into 5'.

    Juist in RSC2 is die codriver ontzéttend belangrijk. Die donkere stages rijd ik in principe puur op die codriver en als ie dan loopt te focken kan ik daar heel kwaad om worden :D.
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebruik je niet gewoon die map dan?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die map heb je niet bij normaal Rally, bij de andere gamemodes wel.
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehehe idd, heb hem al aardig wat keren de laan uitgestuurd (om het zachtjes uit te drukken), maar elke keer als ik een nieuwe stage opstart zit hij weer naast me :confused:

    Hoezo irritant? :cool:
     
  5. Manifold

    Manifold Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje ;)

    Hey ik heb een filmpje gemaakt van RS2 leuk voor die mensen die hem nog nie hebben kunne ze zien dat het spel echt het geld waard is ;)

    Maar natuurlijk ook voor die mensen die hem wel hebbe, het is een leuk filmpje hehe :p

    http://www.bqinternet.com/~trainstation/rs2.rar

    Het filmpje is gemaakt met een tvkaart en alles is ingame, cams zijn in the replay mode met gebruik van fast forward and slomotion :)

    Hope you like it lemme know :p
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    :eek: 34 Mb.

    Geinige replay, engeland. Welke stage?
     
  7. Manifold

    Manifold Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm al sla je me dood hehe ;) ken ze niet uit me hoofd en kan me niet meer herinderen denk 1 van de eerste omdat ik nog nie alles geunlocked heb |:-
     
  8. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betekend 'Tightens' eigenlijk
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    tight = krap. tightens = wordt krapper.

    Dus op zich zit er wel een logica in, bij een aantal bochten wordt "right 2 tightens" aangegeven en dan tightent 'ie gewoon naar 8 ofzo en is het gewoon duidelijk. Omdat je in principe gewoon moet afremmen binnen de bocht. Maar nog vaker is het gewoon onduidelijk tot wáár die tightent (onoverzichtelijk, onder andere) en ook is de term 'long' nog wel eens onduidelijk.
     
  10. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het parcours smaller wordt
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog mooi gedaan!
    Enkel vind ik de muziek niet goed & wordt het snel saai:)
    Mss meer slippen waarbij je kegels ofzo mee hebt?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    top filmpje.mooi gedaan

    maar kun je geen ingame filmpje maken .dus geen replay , waar je echt aan het racen bent of is dat technisch niet mogelijk??
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet technisch wel mogelijk zijn.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies, op zo'n moment zou je toch graag willen dat het een beetje Flatout was, lanceer je die vent gewoon even lekker hard met zn harses tegen de dichstbijzijnde boom 8)
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Met welk programma kan ik het afspelen?
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb al veel gehoord hier over de dirty disc error.
    Maar zijn er meer mensen die steeds vastlopen na de zelfde race?
    Bij mij gebeurt dat na de op 1 na laatste race van de amateurs, bij het opslaan van de vorderingen gaat hij op zwart.
    En sowieso slaat hij vast na gemiddeld 4 of 5 races, maar meestal kan ik daarna gewoon verder.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn xbox wordt in verband met dit euvel vandaag opgehaald. Bij de helpdesk zeiden ze dat het iets te maken had met het feit dat mijn xbox moeite heeft met het lezen van dvd's met een dubbele laag, ze zullen een patch installeren om het probleem te verhelpen. Dit is echter wel garantiewerk (mijne loopt 26-6 af, net op het nippertje dus 8)), dus als je je box nog geen twee jaar hebt zou ik als ik jou was wel even bellen.
     
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga even onderzoeken wneer ik hem heb gekocht dan. Bij het installeren van een patch, laten ze mijn hardeschijf (savegames) wel met rust lijkt me toch?
    Of kunnen ze dat niet garanderen?
    Edit:26-04 :'-(
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ze garanderen het nooit idd. Je hebt altijd kans dat je hd leeg gaat. Bij mij was m`n hd na reparatie nog helemaal vol maar je weet maar nooit.
     
  20. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook gebeld, en ook al heb ik mijn xbox net ff langer dan 2 jaar, heb ik hetzelfde verhaal als Benson nu :)... Ze vroegen er niet eens naar, hoe oud hij was. Waarschijnlijk gewoon omdat het een productie van fout is?
    Back optopic.
    Goed spel! :) En waarschijnlijk nog beter op een goed werkende xbox :+
     

Deel Deze Pagina