16 man, maar dat is zonder collision! Tot 4 man kan het met beuken... Overigens stond dit al in deze thread ook Net zoals dat je vrijer kunt rijden met je auto omdat het reset gedeelte is VERBETERD en niet weggelaten Als je tever van de baan gaat word je alsnog gereset... Het is niet zo dat het er niet meer is, dat zegt XBM ook niet
heb laatst weer rallysport1 uit de kast gehaalt en het is nog steeds een geweldigspel. Nog steeds 1 van de beste gfx en bij deel2 zijn ze nog beter + alle verbeteringen kan ik deze game niet missen!
Oei ik zag net iemand dit spelen op xbox live Een ''Friend'' van me. Ik ben benieuwd hoe ie eraan gekomen is
Ik moet deze game echt hebben...k denk dat k hem binnenkort op GCshop.nl ga bestellen icm de Xbox Live Starter Kit
gisterenavond ff de kans gehad om de game te testen en de reviews liegen er dus niet om! Heb wel amper één ritje gereden op de singleplayer maar dit zag er heel knap uit, was in UK en het regende was prachtig weergegeven in het spel en de besturing is naar mijn mening totaal hetzelfde als deel 1. Dan maar eens de Live geprobeerd samen een race gestart met 2 amerikanen en ja dit is de reden waarom mensen Live hebben of er zullen aan denken om het aan te schaffen het was alles wat je maar kon hopen dat het zou worden, de mensen bij DIce hebben zich weer maar eens overtroffen, jammer genoeg is ie nu terug naar de winkel.
Ik heb 't spel ook al een tijdje maar dit is echt een MEGA aanrader! Dit streeft (naar mijn ervaring) alle Rally games voorbij! 't Rijd echt zo gewelding!
Hij was erg cool op Live, zonder de minste lag. Eerste rally meteen ook gewonnen maar de daarop volgende was wel saai vond ik was op een gesloten parcours en moest 3 laps rijden, nie echt mijn stijl, maar hij zal heel populair worden op de servers van xbox live, gegarandeerd!
Hoe kom jij aan dat spel dan?? Bij Dimensionplus is ie wel binnen op voorraad maar nog niet in de winkels?? En is ie bij een gewone winkel al gespot dan?? Dixons of Free record shop en sow??