Ik heb er geen last van gehad, en heb toch ook een van de eerste boxen. Wat ik wel vind is dat er extreem lange wachttijden zijn. Krijg ik weer een beetje dat VoodooVince-syndroom van.
Hey Bouncemeister, ik weet niet of dit helpt, maar kijk bij je xbox instellingen naar de instellingen van je klok. Wellicht staan deze verkeerd en moet je die goed zetten.
*) Op het eerste gezicht een hele gave rallygame, het enige minpuntje tot nu toe vind ik bij het onderdeel sound dat de co-driver in rally mode, en het commentaar in rallycross heel slecht te verstaan is, dmv van de sound opties wat aan te passen wordt dit wel beter, maar het blijft wat aan de zachte kant. Wat ik wel een heel positief punt vind is hoe alle tijden bijgehouden worden, een heel overzichtelijk geheel. Veel gevoel voor snelheid ook, zeker met de camera op de motorkap, of gewoon geheel zicht op de weg!!! Prachtige scenery. En dat je aales weer moet un-locken is ook tof. XSN sports ben ik wel beniewd naar, juist vanwege het feit dat op deze service eigenlijk alleen nog maar negatief commentaar gegeven werd bij andere XSN titels. De tijd zal het leren. Mijn motto is "hou je van een lekker potje rally rijden waarbij je niet alteveel dingen hoeft te tunen cq echt instellingen moet veranderen om lekker te kunnen rijden" dan is dit echt een game die je meot hebben in je collectie. Greetz
ik heb hem gisteren de hele avond gespeeld . ben begonnen op amateur mode maar dat is inderdaad veelste makkelijk maar het heeft me wel ff de tijd gegeven om het spel wat te leren. de besturing is goed, het spel gaat zeer snel en toch lukt het goed om controle te houden. grafisch is het een toppertje, er is natuurlijk al genoeg over gezegd dus das bekent. wat wel opvalt is zodra je een race doet met meerdere autos dat ie inderdaad last krijgt van wat lichte pop up. remsporen verdwijnen en de schaduw van je auto wordt terug gebracht . je unlocked lekker snel spul ik hoop alleen , maar waar ik wel bang voor ben dat je niet alles kunt unlocken als je gewoon op het hoogste niveau niet mee kan doen. ik speel met de hood cam en das toch in sommige races moeilijk , bijv als je omhoog gaat bij een hill climb en er dus ook geen pace notes zijn dan is het zeer moeilijk vindt ik omdat je niet kan zien waar de weg heen gaat. mischien dat dan een view van achter de auto makkelijker is. al met al ben ik zeer tevreden met dit spel en heb er denk ik nog vele uurtjes plezier aan.
de graphics zijn erg mooi. Alleen soms vind ik het gewoon jammer dat je iets te veel lijntjes ( karteltjes ) ziet, op lantarenpalen, en op je auto. De natuur is echt grandioos De replay functie vind ik maar zwak. ziet er niet uit. en loop echt verrot!! jammer dus
Nou die replay functie vind ik ik dus echt geweldig! Je kunt zelf slow motion afspelen door zelf te bepalen hoe snel de slow motion gaat. Het lijkt dus juist net of je naar sport op rtl5 aan het kijken bent Maar goed ieder zijn mening natuurlijk. Het live gedeelte is prima werkt ook goed alleen als het beuken bij een race aan staat is het al gauw saai als iemand je van de baan rost (en dat gebeurt toch vaak).
Ik heb het spel ook.......................... en ik ga het morgen weer terugbrengen!!!!!!!!!........... En waarom?Nou m'n xbox zegt dat m'n disc vies is of beschadigd.Nou als ik naar m'n cd kijk dan zie ik er eigenlijk helemaal niks van.En het lijkt me ook een beetje sterk na 1 dag.Dit soort gezeik heb ik altijd met die cd's van Microsoft.Bij Project gotham racing 2 heeft ie dat ook al. Ik baal hier wel van. Het kan natuurlijk ook zijn dat m'n lens vies is,maar bij bv Splinter Cell geeft ie niet aan dat er beschadigen zijn.Dus ik weet het niet echt. En als m'n lens vies is,wat zou ik er aan kunnen doen?
Ik heb hetzelfde dirty disc probleem. Nou weet ik wel dat mn xbox niet meer 100% is maar ik heb het bij dit spel nu al 4 à 5 keer op dag gehad. Verder een erg cool spel, alleen makkelijk vergelijken met RSC 1. Ik speel op normal en win tot nu toe alles met afstand. RSC1 lukte me dat echt niet. Is het trouwens niet overzichtelijker om in 1 centrale thread verder te gaan. Deze thread gaat niet echt meer over de 1e review
Erg vervelend die DDE's natuurlijk... het schijnt bij deze game best vaak voor te komen. Ik zelf weet nog niet of ik de game haal, ik ben een rally fan, en heb erg genoten van de CMR serie, maar ik miste daar de mooie banen uit RSC. Dus heb ik die game geprobeerd, het is best een hele leuke game, maar mij iets te arcade.(deel 1... ik weet niet hoe het zit met dit deel) Hoe zit dat met deel 2? Zit er radelijk realisme in het weggedrag? En hoe zit het met de Wagens, het ziet er best mooi uit op de screens, maar het schijnt zo te zijn dat de wagens niet echt in het landschap passen (het landschap is te mooi ). Bij CMR was het juist anders om, ik hoop dat dat bij 2005 een beetje wordt aangepast. Maar ik vraag me dus af of het realisme gehalte dit keer wat hoger ligt in het wagenpark, en ook in de gameplay. (ik heb genoten van het eerste deel, maar ik zoek een lekker speelbare rally-sim zeg maar)
Als je deel 1 te arcade vind dan vind je dat van deel 2 ook. Wat realisme betreft is de game nagenoeg hetzelfde. Persoonlijk vind ik het precies goed zo...niet te realistisch en niet te arcade...dat komt de fun wel ten goede
Dat is waar... het gaat uiteindelijk om de lol (maar als een game niet goed mee kan komen met de anderen, dan gaat de lol er snel van af, maar zo te zien is het een HELE goeie game) Eigenlijk zou ik de game willen testen, maar bij de plaatselijke verhuurder van games/films kopen ze geen nieuwe games meer in (te duur). Weet iemand of het bv bij de frs te testen is, als je dat wilt?
heb de amateur zeer snel uit gespeeld ben nu al halvewege pro, eigenlijk ook niet veel problemen alleen met de r5 turbo snachts rijden en ook nog met heavy rain, ik vindt dat wel heel erg pittig, kwam als 5e over de finish, dan merk je wel hoe belangrijk het is dat je ver kan kijken. ik voorzie ook nog wel wat problemen tijdens snow races en ijs races, met rsc1 bleef ik daar op hangen, ik hoop dat ik daar met deel 2 niet blijf hangen.
Van die snow en ice races bakte ik in deel 1 ook geen zak. Maar hier vind ik ze best wel relaxed. En op pro wordt je sowiese altijd eerste. Is wel een snelle manier om ff wat redelijk snele bakken te unlocken.
Kan iemand even helpen met wat prijzen voor RSC2 te noemen? Ik wou em ook halen zodra die in de winkel ligt, maar de prijzen bij mij in de buurt vallen nogal tegen.. We hebben een mediamarkt hier in de stad, en de nieuwe games zijn meestal 50 - 52 euro. Rallisport 2 dus niet Mediamarkt : 60 euro Bartsmit : 60 euro E-Plaza : 60 euro Free record shop : ? Nog niet binnen Intertoys : ? Nog niet binnen Ik heb even gekeken online: Dimension plus : 55 + (2.25 - 7 euro rembours) GCshop : 49.50 + 2 rembours Gamerelease.nl : 50 incl verzend Rallisport Challenge 2 voor €35,68 (+ 4$ verzend) bij DVDCrave Iemand ervaring met DVDCrave?? of kent iemand nog andere retailers met interessante RSC2 prijzen?
gcshop werkt prima, ff vooruit betalen en je hebt de game voor een mooi prijsje, goede ervaringen heb ik met hun. dvdcrave heb ik 1 keer wat besteld en dat ging ook goed, ik heb de game toen laten bezorgen door een courier (duurder) maar je hebt de game eerder in huis, ne je moet natuurlijk een credit card hebben. game release heb ik ook 1 keer wat besteld en dat ging ook allemaal prima, de prijzen van gamerelease en gcshop zijn toch veruit het voordeligst hier in nederland.
prima game ontzettend mooi en heel speelbaar, er kan iets meer getutuned worden aan de auto!, en oline zeker uren speel plezier!!!
OPROEP: heeft iemand de game via gcshop al ontvangen die hem gepredorded heeft? Zo ja, weet iemand dan wie of wat het heeft afgegeven? Want ik heb de game nog steeds niet ontvangen, en ik heb gevraagd aan de postbode of hij geen pakketje had, toen zei hij tegen mij dat hun geen pakketjes meer leveren.... Weet iemand hoe het zit???
De games van Gcshop worden in enveloppen geleverd, dat zijn dus geen pakketjes maar gewone post. Pakketjes doet de postbode inderdaad niet, dat doet de pakketdienst van de TPG die met busjes rondrijden.