Volgens mij krijg je er wel kilometers bij als je op live rijdt. Of je broer dat ook krijgt weet ik niet. En het klopt ook dat er geen livetijd wordt neergezet als je in de career mode een tijd neerzet. Je zal dus op alle circuits een time-attack moeten doen om een tijd neer te zetten voor het online leaderboard.
Dat vind ik wel wat stom van die tijden... In moto gp 2 bv kon je ook meteen van de opties de scoreboards lezen, hier is dit niet het geval. (dit zijn natuurlijk kleine minpuntjes ivg met het bijna perfecte spel)
Ik heb hem op champ uitgespeeld en heb nu op 1 na alle auto's Die kan ik unlocken door hem op amature uit te spelen Ik raad aan om gewoon meteen met Champion te beginnen. Is niet al te moeilijk en scheelt een hoop tijd.
maar heb je tijdens amateur en pro geen andere tracks die je kunt rijden als de tracks in champ? ik dacht juist dat dat het mooie was dat de tracks varieerden per moeilijkheidsgraad
^^ champ race je veel meer tracks dan pro en amature, volgens mij zelfs alle tracks maar dat weet ik niet zeker Nog 4 plaatsen voor een XSN tournament. begint vandaag check deze draad
Champ unlock je precies dezelfde auto's als pro en amature Alleen de GT70 en de Renault A110 Alpine unlock je nog extra als je ama en pro uitspeelt. Jammer trouwens dat de leaderboards helemaal vern*kt zijn door cheaters. Van mij mogen ze allemaal gebanned worden
Alle moeilijkheidsgraden uitspelen om alle auto's te unlocken? Ben juist op pro begonnen omdat easy c.q. amteure in de meeste games niet al te leuk is. Heb nu pro net af en ga aan champion beginnen. Eigenlijk merkwaardig dat ik dan ook nog amateure moet doen als ik alle auto's/tracks voor Live wil.
Als je eerst auto's unlockt in pro en amateur kan je met betere auto's makkelijker champion halen toch? _0/
Heb maar even topictitel verandert. Het ging ondertussen allang niet meer over de eerste RSC2 review... Heb net weer op Champion niveau wat Engelse rallystages gedaan. OMFG, echt schitterend mooi. In de herfst, met die vallende bladeren en het groene gras.. echt een religieuze ervaring bijna! En een rally waarbij je snachts, in de mist moest rijden. Zwaar lastig, erg frustrerend. Maar daarom ook des te uitdagender Heerlijk spel!
champ is niet moeilijk..dat is het em juist en je hoeft niet persé alles te winnen om hem uit te spelen. @ securer als je pro en champ hebt gespeeld heb je al op 1 na alle auto's
Heeft iemand hem al met een stuur gespeeld? en in het bijzonder met de Thrustmaster Modena 360? Wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik heb hem nu uit op de eerste twee. De derde moeilijkheidsgraad zal ik vanavond beginnen. Wat ik wil een minpuntje vind is dat bij hillclimb je geen co-piloot hebt. Niet erg denk je, je zet de richtingspijlen aan maar die zijn er ook niet! Je hebt enkel zo'n map want ik enorm frustrerend vind want daardoor zie je soms de weg niet goed, maar als je die afzet kom je soms voor verrassende bochten te staan...
Het zal wel een goede reden hebben, ice races hebben namelijk ook geen co-pilot. Alleen rally's hebben dat kennelijk.
ijsraces zit nooit een co bij, ze rijden dan alleen rondjes, zo is het in het echt, bij hill climb (pikes peak toch?) is dat wel zo, dus als het goed is zou er een co-driver bij moeten zitten.
Pikes Peak zit geen co-piloot naast. Is een vast parkoers wat elk jaar wordt verreden. Dus niet echt zinvol zo'n co-piloot.
ik heb het met stuur gespeeld, alleen wel met de williams F1 van een vriend van mij......dat gaat echt heeeeel erg goed, speelt net zo goed als controller...ik heb ook meteen de madcatz mc2 besteld voor mezelf
Dat valt mee dan. Maar is die ene het waard om toch de tijd erin te stoppen om amateur uit te spelen?