1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook de eerste twee moeilijkheidsgraden uitgespeeld, vrij makkelijk eigenlijk. Bij de champion heb ik eindelijk eens een beetje tegenstand gedurende de rally, hillclimb en crossover. Echte uitdagende stages vind ik nog de stages in het donker, vooral op volle snelheid op een bocht af gaan 8) . Deze zijn wel iets makkelijker te spelen in first-person overigens. Rallycross en Ice-Racing win ik met gemak.
    Co-driver geeft idd af en toe wat rare aanwijzingen -> jump gevolgd door haakse bocht, denk dat sommige wel weten hoe en wat ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met champion begonnen.. en tja... nog steeds geeneen race niet 1ste geworden :eek: Moeilijkheidsgraad is nou niet echt heel hoog :{
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn echt een moeilijk spel zeg. heb echt moeite om eerste te worden :p Oh hehe gaat het nu niet over pgr2 platinum :) heheh

    Neej man dit spel is makkie :) naja maakt niet uit, want kan je tenminste eens een keer naar de natuur kijken in plaats van hele tijd op de weg :D
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze hadden dit spel echt beter moeten testen. In bijna alle rallycross en crossover tracks zitten glitches.
    @securer
    amature is natuurlijk zo uitgespeeld dus wat dat betreft is het best de moeite waard.
     
  5. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    is champion het moeilijkst of komt er daarna nog iets moelijkers??
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je champion uitspeelt unlock je superrally. Weet niet hoe moeilijk dat is..nog niet geprobeerd
     
  7. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Welke instelling heb je gebruikt? voor hoe snel het stuur reageert? 1, 2, 3 of 4? Voor die Williams F1 :)
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft er al die hond gezien?
    Plots toonde mijn broer daarnet een HOND!!
    Jawel, een HOND die naast de racebaan rondjes liep en af en toe eens een achterste poot ophief.
    Weet niet welke track het was maar de hond was cool:)
    Wie heeft hem nog gezien?
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel kangoeroes in Australie zien rondhoppen :D
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zojuist weer even Rallisport Challenge 1 uit de kast getrokken (2 nog niet in huis) en ben erg benieuwd naar wat jullie vinden van RSC2 in vergelijking tot/met het eerste deel.
     
  11. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het beter dan 1. Gameplay voelt beter en grafisch heel erg mooi. Motorgeluid ook erg lekker (ook heel belangrijk vind ik bij een racegame)
    Het is wel geen colin qua simulatie nivo, maar ik heb er veel plezier mee. Het gevoel van snelheid is goed en de replay is heel mooi vind ik. Er zit namelijk een slowmotion op die je kan bedienen met je triggers rechts is versnelt en linker is langzamer tot beeldje voor beeldje. Singleplayer is toegankelijk voor iedereen, de echte racebeesten zullen het snel een heel eind hebben uitgespeelt maar dan heb je ook snel de autos die je wil hebben om op live rond te beren. ik heb hem ook gekocht voor live en dan is ie natuurlijk zo moeilijk/makkelijk als je zelf wil.
    Kortom het is een mooi spel wat je gewoon ff kan pakken om een paar rallys te doen zonder dat je je moet opsluiten op een apart kamertje weg van iedereen om zo ongestoort je rondjes te kunnen maken.
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Stuk beter. Rally sport challenge heeft bij mij de ongelukkige eer één van de weinige racers te zijn die ik niet heb uitgespeeld. Resets van je auto, een rem die ik niet onder de knie kreeg, een imho frappante ervaring van zwaartekracht zijn zo drie punten die mij zwaar irriteerden en in deel 2 totaal zijn gewijzigd.

    De auto's lijken in deel 2 meer op auto's, een bocht over het hoofd zien geeft een mooi verdwijnende auto in de horizon als plaatje (eerste x bleef ik gebiologeerd een halve minuut naar dit toch wel fraaie plaatje kijken en verloor pardoes *)). Sowieso is het grafisch tot in de puntjes uitgewerkt.

    Wel blijft het een arcade ervaring pur sang. Leg je deze game naast Colin 04 (wat ik gedaan heb), merk je dat je op alle ondergronden een ongelofelijke grip hebt en dat bochten veel beter te houden zijn. Ook op tuning gebied is de keuze kleiner, dit ook omdat de advanced settings al pre-settings hebben die veel keuzevrijheid wegnemen.

    Tunen online is me in het geheel nog niet gelukt :confused:
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Tot nu toe vind ik vooral de graphics echt indrukwekkend. In deel 1 was het al een zeer mooie racer, maar nu is het echt zo mooi geworden. Vooral de baan waarbij je in de jungle rijdt met de waterval en de baan waarbij je in de Afrikaanse steppe rijdt is echt verschrikkelijk mooi. Het is wel arcade gebleven, maar ook in dit genre kun je het rijden finetunen en dat hebben ze duidelijk gedaan. Als arcade-racer rijdt ie perfect!
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    neej ik vind de graphics niet tot in de puntjes uitgewerkt. ( ZIET DAN NIEMAND DIE VERVELENDE KARTELS ) ze zijn overal op lantarenpalen, op je auto OVERAL, en ik wordt daar een beetje schijtziek van, die dingen moeten ze gewoon verwijderen FULLSCREEN AA voor de rest is het wel mooi
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    In deel 1 vond ik de auto zelf minstens even mooi, al dan niet mooier.
    Nu is er gewoon veel meer detail wat wel leuker is om in te spelen.
    Qua gameplay is er volgens mij niet ZOveel veranderd maar het is wel ietsje leuker geworden.
    Het geluid is wel veel aangenamer en ook zijn er veel meer circuits.
    Wat ik wel dom vind is dat je de scores die je in career mode neerzet niet op xbox live komen en ik weet niet als je ook een overall van al je beste tijden ziet staan...
     
  16. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je van de baan af of niet? ik vond dit rallisport 1 zeer storend. Als het zo is, haal ik denk ik die andere racegame...
     
  17. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in bepaalde mate buiten de baan rijden, de camera zoomt dan uit zodat je nog terug kunt gaan, anders wordt je weer terug gezet.
    Ik heb wel één keer een raar iets meegemaakt, ik maakte een haakse binnenbocht en werd gereset terwijl ik niet zover binnendoor reed (wel helemaal van de baan af). Maar ja, was maar 1 keer.
     
  18. Xboxer13

    Xboxer13 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    welk spel doe je langer over om uit te spelen dtm of rallisport want ik ga een van deze kopen en wil wel lang speelplezier :confused: :confused: O-)
     
  19. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat dat wel mee valt. Natuurlijk duur het eeuwen eerdat je bij elke auto 400km hebt gereden om die laatste skin te behalen maar dat valt niet echt onder 'uitspelen' zeg maar. Pure ingame racetijd zitten ze denk ik gelijk. Voor zover ik nu gezien heb. De mate van progressie is echter wel anders. Doordat Rallisport vrij makkelijk is op Amateur en Pro schiet je daar door heen, terwijl je bij DTM 2 toch echt vaker over een race moet doen om hem te winnen.
     

Deel Deze Pagina