PGR neem ik toch wel Misschien krijgen we de kans om bij die launchparty nog wat te testen, rallisport ofzo Hoewel.. als dat pas om 2 uur afgelopen is dan ben ik pas smiddags weer wakker (damn, ff kieke hoe ik da met school moet doen, kreeg wel vrij voor dat andere event..(
whahaha lachen dan, ik had eerst mijn baas, van een vorig baantje, verslaafd gemaakt aan soldier of fortune!! whahah lachen gingdie de hele dag spelen en ik beetje kijken whahahahaa
Posted by Wouter What the **** !!! waarom weet ik hier niks van WEEEEEEEEEEEEHHHEEEEEEEEEE !! mzzl Munch and Abe
we wouden wat met alleen de crew gaan doen eigenlijk Misschien LAN party ergens in de zomer voor iedereen.. ik ga dat iig niet plannen, mag iemand anders doen
ja wie the fuck is dat? (nee echt serieus) maarre ik heb geen zin om dat te plannen aangezien ik daar gewoon geen zin in heb Wil er wel aan meewerken.. maar ben te lui nee maar als iemand interesse heeft om dat te organiseren (LAN Party), moet di emaar contact opnemen..
lan party is wel een bruut id. wij hebben hier thuis een feestzaal met bar enzo. misschien leuke locatie ?
Precies. Dit GING over rallisport. Met alleen de crew Misschien was jou even ontschoten dat Xenior daar niet bij hoord! Lanfeessie! Lanfeessie! Lanfeessie!