Ik ben 2 jaar geleden in Hope gweest ( plaatsje in canada waar first blood is gefilmd) en dat ziet er in dezelfde bedroevende staat uit als dit spel.
Ik denk dat ik deze game nog niet eens gratis wil, bang dat ik een achievement unlock en me kapot schaam dat ik dan de sjaak ben. Wat jammer dat er met dit soort wanproducten geen optie is om achievements met gamerscore te verwijderen.
Zo denk ik er ook over en ik hou ook best wel van slechte games..... Maar dit was echt niet te spelen en maak je niemand blij mee, vanmiddag gehaald bij de Game Mania en 2 uur later weer terug gebracht. Nee dit is echt een complete mislukking dat ze hier geld in hebben gestoken...
Ik heb, wat betreft deze game, ook oprecht medelijden met medewerkers die deze game moeten verkopen in verschillende shops.
https://www.youtube.com/watch?v=CFFi3PHp5qM zou 1st een review kijken voordat je iets koopt, scheelt weer tijd.
Het erge is, is dat Edge dit een 50 geeft en dat je best nog fun kan hebben ermee. Nog erger is dat LoS 2 een 4 krijgt van hun. Bye bye geloofwaardigheid.
Zelfs www.evilgamerz.com geeft de game een 2.0 als totaalcijfer, met nog net een 5 voor het geluid, maar een 1 voor de replay. Wat een geniaal slechte game!!! Review is van vandaag!
Ja, maar dan had je toch ook wel hoger dan een 5.0 verwacht, zoals in de EG review??? Ik ken de reviewer persoonlijk een beetje, en weet wel dat die gek is van Rambo achtige actie. Ik weet ook dat hij wel weet hoe die dergelijke games moet reviewen op basis van zijn ervaringen met bijvoorbeeld de films. Vind, als het geluid het enige goede is, een 5.0 dan nog tamelijk laag, maar zelf zou ik waarschijnlijk nog lager gegeven hebben. De enige Rambo die mij trok was Rambo 4, en meer vanwege het politieke onderwerp wat er voor een klein deel in verwerkt zat.