Rammstein @ ahoy!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GrEyFoX1987, 5 nov 2004.

  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey gasten, is iemand al geweest of gaat er iemand nog?? ik ben gisteravond geweest en t was echt heftig :D hele dikke show hebben ze er weer van gemaakt en ze speelden goed ook! alleen is die band in dat voorprogramma, exilia, 3x kut... dat wijf ken alleen maar krijsen :/ wat vonden jullie ervan? :D
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet geweest. Heb geen kaarten kunnen bemachtigen omdat (@#$) ticketservice.nl overused was ofzo. Had er graag bij willen zijn.
     
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het onwijs vet! :)
     
  4. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn khad daar ook wille zijn.........................
     
  5. darkknight

    darkknight Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon jammer genoeg ook niet.
    Had er wel graag naartoe gewild :'-(
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde, ik wou er graag bij zijn maar kon niet.
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik was er ook gisteren (anders zou ik nu daar staan uiteraard :) )

    heeft me zéér positief verrast... wat mij betreft hebben ze hun reputatie dubbel en dwars waargemaakt...

    en het voorprogramma, tja... die gil op het einde begon er een beetje op te lijken, maarja... de rest van dat hele Exilia kon me niet echt boeien...
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ben gisteravond geweest en het was echt weer fantastisch. Hun optreden in Arnhem een paar jaar geleden was al geweldig, maar hier deden ze er zelfs nog een schepje bovenop. De playlist was top, de sfeer was uitstekend en Rammstein ging helemaal los. Een perfecte avond dus voor de Rammstein fan :cool:

    Voor de festivalgangers onder ons die ze nog een keer live willen zien heb ik goed nieuws. In juni komen ze terug naar Nederland voor een optreden op het Fields of Rock festival.


    Zo, dus jij was er op een donderdag bij? Toch knap dat je toen rond 9 uur hier op het forum nog aan het posten was dan ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  9. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de 4e geweest, en inderdaad een geweldige show! Hier kunnen andere bands nog wat van opsteken. Echt geweldig met al dat vuur, alleen hebben de mensen vooraan geen haar meer op hun gezicht ben ik bang. Playlist was wel ok. Ik miste persoonlijk wat nummers zoals herzeleid etc. Maar goed dat blijft altijd zo met ieder concert.
    Tip voor de volgende keer voor nog meer effect: Na het confetti kanon, gelijk die flamenwerfer gebruiken :-0
    Fields of rock komt inderdaad volgend jaar weer, alleen jammer dat de voorverkoop begint op 13 november terwijl alleen rammstein bevestigd is.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hebben ze donderdag trouwens het nummer Engel nog gespeeld? Dat mijn favoriete nummer er niet bij zat gisteravond was eigenlijk het enige minpuntje. Ik had gehoord dat er donderdag trouwens best veel mensen flauwgevallen waren door de warmte. Maarja, te warm gekleed gaan naar een Rammstein concert is natuurlijk niet echt slim ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt linkin park noot in nederland:p Chester en mike zingen te sick live ;)
     
  12. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas, Engel is ook donderdag niet voorbij gekomen helaas, is namelijk een erg goed nummer.
    Donderdag nog voordat het begon zijn er een aantal mensen weggedragen. En het was ook wel erg warm. Ik stond ergens vooraan maar zijn na Exilia even naar buiten gelopen omdat een vriend van me een beetje wit wegtrok. De rest van de avond maar in de deuropening blijven staan, verassend goed zicht en een lekker koel briesje. Ow jah, en 2 meter verder stond een standje met koffie!!!
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8)

    Bedoel je dat de band zo was dat men maar koffie ging verkopen? Du hast mich Gefragt. Du hast mich gefragt und ich hab Kaffe gebragt
     

Deel Deze Pagina