1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ranked LAN 4 Nijverdal (17 t/m 19 feb 2017)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door cygnusx, 7 sep 2016.

  1. cygnusx

    cygnusx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamers!

    In het weekend van 17 t/m 19 februari 2017 gaan wij de recreatiezaal van camping de Noetselerberg voor een laatste keer omtoveren tot LAN-Party. Persoonlijk zou ik het erg gaaf vinden als jullie er ook aanwezig zijn. ;)

    Wij hebben na zeven jaar en drie geslaagde edities (laatste in 2010) besloten nog één laatste keer een LAN-party in Nijverdal te organiseren, wederom voor 74 man. Het belooft dan ook een speciale editie te worden!

    De inschrijvingen zijn zojuist geopend! We vragen 27,50 euro entreekosten voor een heel weekend. Wil je hierbij zijn? Inschrijven kan via www.ranked.nl Discussieren kan natuurlijk hier! :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2016
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    "Persoonlijk zou ik het erg gaaf vinden als er ook andere fokkers aanwezig zijn. ;)"

    Fokkers? Doeeeeei.
     
  3. cygnusx

    cygnusx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, oeps. Ik had het berichtje eerder ook is getypt voor fok. Twee keer hetzelfde typen leek me niet zo nodig, maar dan moet ik natuurlijk het wel goed doen. pardon! :+
     

Deel Deze Pagina