ik sta voorlopig nog iets van 37xx maar daar gaat elke dag wel ongeveer 100 af dus zit nog niet een me max. ----------------------------------Update-------------------------------- 17/07/03 16.45 sta nu 3556 17/07/03 20.09 sta nu 3396 nu 2604
Pablow, je kunt natuurlijk wel de mensen die je nu in de lijst hebt in je friends list gooien en zo nu en dan hun ranking gewoon 1-op-1 van het xboxlive scherm kopieren en hier updaten. Ik bedoel ik update wel om de dag, maar sommigen misschien minder en als je ze toch in de list hebt staan (maar een paar tot nu) dan is het net zo makkelijk updaten? Okok, misschien dat dit in de toekomst bakken werk oplevert.. mX
Ja opzich nog niet zo'n slecht idee, maarja willen die mensen mij wil in hun friendlist en wil ik hun wel in mijn friend list. Maarja jou voeg ik in iedergeval toe, ik kan het wel vinden met jou ! Ik ga eerst even kijken hoe dit gaat lopen...
Je hebt uw ranking vandaag geupdate maar ik ben nog steeds 901 en terwilj ik ge-edit heb ik dat ik 843 was. Is hier geen betere manier voor? Een iemand die iedereen add als friend en dan dat opschrijft? Ik zeg maar wat hé...
Hmm sorry maar de dag is net om ! Nee is een geintje klopt maar ik weet nou niet meer precies bij welke ik moet kijken als mischien een modje jou post kan weg halen van je huidige rankin: 901 zou wel handig zijn ik ga nou het lijstje weer goed update en gelukkig dat iedereen nu even zijn tijden edit is erg fijn bedankt ! Edit: Ik ga nu weer beginnen met racen ik hoop dat ik niet TE veel heb gedronken waardoor maar motor prestaties er onder lijdne ! Ik moet (jou) mx voorbij sprinten, elke keer als ik denk dat ik je heb ingehaald ben je me weer voor het moet maar eens afgelopen zijn ! Ben trouwens bezig met champion gaat heel erg simpel, het valt me heel erg mee! Edit2: Hmm het is me niet gelukt om je voorbij te gaan je hebt er vandaag ook wel heel veel af gereden moet ik zeggen, maar ik sta nu wel alweer op de 3740ste plaats dus er zit vaart achter ! Schakel jij trouwens zelf of gewoon automaat?
Eigenlijk zou er sowieso een website moeten zijn met alle live rankings, per game, met mogelijkheid om te groeperen op friends of andere groepen. Zou wel makkelijk zijn, voor als je eens niet achter je xbox zit. Kan ik lekker vanaf mijn werk bijhouden hoe ik ervoor sta na een dag inactiviteit, maar ook de progressie van de rest. Misschien moeten we MS maar ff vragen of ze een scriptje op de servers in Redmond toelaten zo'n updatertje mX
Kan dat niet door middel van een SQL database op een php server bij xboxworld. Misschien hebben jullie daar wel programmeurs voor die dit willen maken??
Sweet, is het toch nog ergens goed voor. Ik schakel btw manual, maar heb de laatste dag en de komende paar dagen geen tijd om te racen, dus dat is jammer...maar dan komt dus zoals je ziet alleen maar ten goede van de spanning. Ik moet alleen nu ook ff die pro en champion gaan rijden, want mij bike heeft pas 31/20/32/33 ofzo Dus daar moet ik eerst maar ff mee aan de slag mzzltof
Ja sta nu 3189ste had gisteren even gas gegeven, maar nog maar weinig banen waar ik veel van af kan halen ja sheridan maar die heb ik niet en ik zoek het niet om op live af te gaan zoeken wie die van mij wil draaien. Vaandaag even de top 3000 in en dan komt het wel goed denk ik. Even champion afrijden (is echt zwaar simpel) en dan proberen zelf te gaan schakelen !
als ik jullie was zou ik eerst allemaal zorgen dat je een max bike heb dan weet je ook echt wat je werkelijk kan. Ik doe nou meestal (ben op legend) ff timetrailen bij het lvl waar ik ben en als ik die track goed onder de knie heb en daar een redelijke tijd neer heb gezet die track gaan racen.
Ik kom op dit moment champion niet normaal door. Ik eindig altijd 2/3/4e, maar nooit eerste, dus valt er niks te winnen. Enne, pro ging inderdaad als een eitje, maar nu getver, wat een gepruts, zit ff in een dippie, want met time trial of xbl valt er ook ff weinig af te snoepen. Ik kan op zich wel een regentip gebruiken m.b.t. de bike settings? Want in het nat, stel ik al helemaal niks voor. mx btw pablow, wow ik zag je stijgen, terwijl ik zat te gamen vandaag....ergens hoog 2000 toch? Nou dat haal ik dus nooit in nu.. of toch nog wel
Ja klopt ging weer lekker (sta 2700ste ong) ik heb ook in een dip gezeten weekje hiervoor gewoon doorzetten veel oefenen en dan in een keer snoep je er weer wat af, en champion zou je toch moeten kunnen halen maar gewoon eerst die baan een uur practice en dan rustig proberen die race te halen en als het niet lukt gewoon opnieuw opnieuw opnieuw blabla haha tot je die baan fluitend doorloopt. Maar ik schakel nog niet en daar begin ik pas mee als ik goed vast zit. Maar champion zou toch eigelijk niet zo moeilijk moeten zijn mischien moet je proberen wat constanter te rijden en dat doe je door veel een baan te doen en dan lukt het wel let maar op.
ik weet dat je natuurlijk gelijk hebt. Maar pro ging gewoon zonder qualify en toch soepel. Champion daarentegen gaat uitermate stroef. Ik heb vaak zelf het gevoel de ideale lijn te rijden, en dan ramt een ander me inene van achteren. Of ik draai een bocht in, maar omdat de rest zo langzaam de bocht neemt, blijven er twee mogelijkheden over. Of ik zet hem ernaast, kans 1op3 dat ik eraf wordt gereden. Of ik blijf er maar achter en er komt geen enkele kans en ik wordt 2e of 3e...das brak, maar ach, ik blijf oefenen. mzzltof mX
Da's normaal. Rookie is HEEL simpel, daar kan je al direct winnen. Voor pro moet je even het circuit kennen maar vanaf champion moet je toch wel gewoon het circuit kennen hoor. Rijd het een paar keer zodat je de bochten kent en in de regen neem ik de 4 stroke omdat je toch niet kan powersliden in de regen dus dan ben je (volgens mij) sneller met de 4 stroke. Ik neem dan SOFT tires voor de grip. Verder ga je wel door champion raken hoor. Gewoon veel oefenen. Ik zit in legend op Brno maar dat is ook in de regen en ik ben daar gestopt. Misschien doe ik ooit wel nog eens verder maar mijn bike is nu toch al goed. Enkel braking is ni super maar daar heb ik geen last van.
Ik hanteer vanaf nu de volgende tactiek. Ik ga eerst Legend unlocken en zoveel mogelijk punten halen. Daarna op de openstaande banen afzonderlijk puntjes scoren.
Maakt op zich niet veel uit wat je in champion doet. Wel 1e in totaal worden want om alle punten te halen moet je toch legend winnen.
Right, heb weer een aantal puntjes bij elkaar gesprokkeld, dus het gaat de goede kant op. Toch zie ik mijn tijden op xbl de komende tijd niet echt verbeteren, want ik zit zo vast als een huis. Denk dat ik bij maximale inspanning zo rond plaats 2800 kan komen met deze settings (32/25/38/3 mzzltof mX
Mijn tip haal 10 van braking af en plaats die op de andere 3. Plaats 2800 ben je al voordat je het doorhebt !