en die statische entiteit is vanaf nu weer een zeer actieve entiteit Ik ga heel hard werken aan mijn MGP2 skills hoop ik, als ik genoeg tijd heb. Die ranking (bedankt voor het doorgeven van mijn meest huidige ranking, had ik nog niet gezien) is gebaseerd op 6 banen waar ik mijn "best" heb gedaan op mijn tijd en 11 banen waar ik nog duidelijk kan verbeteren. Werk aan de winkel dus! [edit]: Maar het meest belangrijk is consistent te worden. Daar zit de meeste "werk aan de winkel"
28-07-2003:3800ste 04-08-2003:2403ste Bike shit: 50-7-50-50 Hard/high/10/10/1440 Op naar de top 2000 nu
Kun je je volgende ranking(s) a.u.b. gewoon editten in deze post hoef je niet de heletijd een nieuwe post aan te maken en dat is voor mij ook handiger !
ik ben nog een beetje nieuw met posten en die zooi maar krijg het al een beetje door zal ik voortaan doen
Heb ik idd gemerkt je hebt namelijk nog niet eens post 1 gelezen om te kijken wat de bedoeling is haha. Maar dat snap ik ook wel niemand luisterd in deze thread naar me ! Daarom ben ik ook bezig om iets beters neer te zetten, met behulp van iemand die daar wel verstand van heeft dus komt wel goed !
had t wel gelezen, maar ja, omdat niemand luisterde d8 ik dat t niet uit zou maken... btw. wat wou je dan gaan doen??? php systeempje of whatever opzetten ofzow??
*heeft verstand van. Daar we XBW niet volledig kunnen toespitsen op MGP zal het vooralsnog niet tot een php systeempje komen Meer een wat handigere manier om updates te verwerken... Nouja, gewoon gebaseerd op logica t'Is beetje een bitch om alles te blijven updaten though, vraag me af of Pablow daar zin in blijft hebben
Hmmmm ik heb zo'n 2 maanden niet meer gespeeld.. Ik stond ergens in de 2000.... Zal vast in de 6000 zijn nu....
Na een paar post was de geb dat mogelijk. Kan je dit niet in profielen verwerken? Meer interessant dan mijn geb dat!