1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rankings Motogp(2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pablow, 14 jul 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jorrit heeft opeens Geboorte datum aangezet, is echt een domme functie imho :) En om op een Xbox website nou MGP2 rankings in profielen te gaan plaatsen ;)

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik sta nu 3916*) ik had het een maand niet gespeeld en begon op de 7000 plaats

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Als genoeg mensen het leuk vinden kan ik wel een klein scriptje ergens op m'n alienhelpdesk site plakken waar mensen gewoon hun live tag & ranking in kunnen vullen en zelf updaten. Maar dat is dan dus weer niet hier en moet men wel steeds even daar naartoe om ernaar te kijken...

Ben ik trouwens alleen bereid te doen als het simpel blijft... ga niet iets schrijven om uitgebreid mensen hun tijden bij te houden... maar een naam/ranking/bike moet kunnen. Maar ik doe dat natuurlijk niet als er maar 10 man interesse in heeft.

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja we gaan eerst maar even kijken hoe het nieuwe idee werkt, en als daar genoeg animo voor is kunnen we het daar nog altijd over hebben. Maar ik wacht nog steeds op een pmetje van WouteR, die moet mij wat uitleggen over HTML, en dan kan ik er werk van gaan maken....

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben er mee bezig :)

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk... ik vind het helemaal niet erg als ik er niks mee te maken heb, kan ik andere nuttige dingen doen hahaha ;)

7. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    nieuwe rank: 3364

8. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben de top 2000 binnen gekomn gisteren :)
    Dit was een beetje mn doel maar nu probeer ik de 1500 tehalen etc etc

Ik heb mn bike nu op 50-14-50-50 staan en ik denk dat ik het hierbij voorlopig laat.
    Heb een beetje genoeg van al dat single playeren :)

Oja je zou denken dat je als je legend uitspeeld wel iets krijgt ofzo maar helaas,helemaal noppes :)

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Joepie 20e...

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou iemand es willen kijken hoeveelste ik sta??? Iemand uit mijn friends list, wouter bv??? :)
    Ik speel nl niet meer op live en anders moet ik 30min wachten eer xbl werkt en dan nog es 30 eer ik terug op pc kan en in die hitte is hard labeur erg zwaar. Dus pleeeaaase.(gamertag: vermander)

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ben weer gestegen naar 73. In ruim een week van 120 naar 73. Ben benieuwd hoever ik kan gaan :) .. beter als 45e ofzo lukt me waarschijnlijk toch niet gezien de tijd die ik erin kan (en eigenlijk ook wil) stoppen

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan tussen de 10 en 25 in afhankelijk van de tijd die ik erin stop. En ik ga er niet meer veel tijd in stoppen dus dat zal ook wel zijn weerslag hebben op de plaatsing.

13. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Alex jij vieze stinkerd je hebt me ingehaald op Le Mans|:- achja kan niet alles hebben hey kmoet makkelijk naar de 35e plaats komen jonge maar het wil niet lukken om een snelle ronde tijd te zetten op verschillende banen. ik zeg maar zo oefening baat kunst

14. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was live aanwezig bij de "le mans war". Was echt grappig om te zien hoe die tijden veranderde. Maar ik ben nu alweer #7. Nog maar 4 secoonden voor #1.

15. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    go king tuur go king tuur goooooooooooooooo king tuur!!!!!

16. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    #5. Joepie!!!!!!!!

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha goed hoor !! _O_ . Maar deze thread dient eigelijk nergens meer voor ja om te testen hè WouteR ;) ! Maar dat is ook gebeurt dus ik zou zeggen modje gooit er zo'n mooi hangslot op kan alleen maar in verwarring komen met dadelijk de nieuwe rankings, die 27/28 augustus van start gaan.

Groeten, Pablow.

Deel Deze Pagina